bastis7 skrev:Fleury ska ju verkligen inte vara kvar! Hoppas man bryter med Lauritzen också!
Lauritzen blir bättre och bättre för varje match, nu verkar han slippa sin skada också.
Ifall vi kan ha ett liknande kontrakt som i år (baserat på prestation, som jag förstår det) så får han gärna vara kvar.
In med en riktigt bra förstacenter och en spelare som kan spela med denne center samt Sörensen.
In med en målskytt bredvid Ljungh & Samuelsson.
gaspo skrev:Lauritzen är en av dom bättre i laget just nu.
Håller med. Har har väl varit det ett par matcher. Frågan är kostnaden på honom samt om man vill chansa igen med hans skadebekymmer. Jag tror antigen Samme eller Lauritzen blir kvar men inte båda.
gaspo skrev:Lauritzen är en av dom bättre i laget just nu.
Håller med. Har har väl varit det ett par matcher. Frågan är kostnaden på honom samt om man vill chansa igen med hans skadebekymmer. Jag tror antigen Samme eller Lauritzen blir kvar men inte båda.
Lätt val i mina ögon i så fall.. två skadedrabbade killar men en är bra och den andra är gudomlig.... Viva la Samme!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Slog precis på en inspelad match Dif-Örebro, (Järnkaminernas dag) för att få lite stämning så här på torsdagskvällen, sambon undrade varför dom börjar spela så sent, nä det är en inspelad match sa jag, du är inte frisk fick jag till svar, sen gick hon och la sig
#10 skrev:Slog precis på en inspelad match Dif-Örebro, (Järnkaminernas dag) för att få lite stämning så här på torsdagskvällen, sambon undrade varför dom börjar spela så sent, nä det är en inspelad match sa jag, du är inte frisk fick jag till svar, sen gick hon och la sig
Tomas Ros ?@Rosenrasande 34s34 seconds ago Stockholm, Sweden
Enligt Disciplinnämnden, baserat på Växjös uppgifter, tjänar Rhett Rakhshani 90 000-110 000 kr/mån. Växjö är grymma förhandlare.