Vet inte om Micke Ahlen får förlängt eller redan har kontrakt eller ingår i planerna för kommande säsong. Annars ser jag gärna Alexander Fällström http://www.eliteprospects.com/player.php?player=7054 som ersättare som brunkare i fjärdelinan.
Möjligt att Jon DiSalvatore som är FA med 17 poäng på 22 matcher i DEL förra året kan vara något. Producerat duktigt med poäng i AHL tidigare.
Annat mindre chansaktigt för våran förstaline och vår förstaback är som tidigare nämnts:
Andreas Thuresson, Anssi Salmela, Olausson (har tidigare nämnt att han vill ha en stor roll där han väljer att spela, och det skulle han onekligen få hos oss), Ryan Lasch och givetvis hemvändare som Engqvist, S Kronwall m.m. Det kan man väl dock glömma, men drömma kostar inget
Andra som mycket väl skulle kunna prestera som är listade under FA är:
Fällström är verkligen ingen brunkartyp. Spelskicklig och teknisk. Bra fart och skott. Framtidsnamn efter någon till säsong i AHL. Spelare som Tony känner bra.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Debacle skrev:Det viskas om att Ante är närmre än vad folk tror...
Har du också hört det alltså?
Känner verkligen hat-kärlek när jag läser det där. Vill så gärna att det ska vara sant, men vill inte bli besviken heller. Värst av allt: bara sitta på stolen och vänta, vänta och vänta.
Jim Morrison skrev:Fällström är verkligen ingen brunkartyp. Spelskicklig och teknisk. Bra fart och skott. Framtidsnamn efter någon till säsong i AHL. Spelare som Tony känner bra.
Tyvärr aldrig sett han spela men drog min slutsats baserat på att han "plays with good intensity and energy and works hard". Väger man dessutom 92 pannor bör man kunna tackla tänker jag
Jim Morrison skrev:Fällström är verkligen ingen brunkartyp. Spelskicklig och teknisk. Bra fart och skott. Framtidsnamn efter någon till säsong i AHL. Spelare som Tony känner bra.
Tyvärr aldrig sett han spela men drog min slutsats baserat på att han "plays with good intensity and energy and works hard". Väger man dessutom 92 pannor bör man kunna tackla tänker jag
Samma vikt som Bremberg va?
Jo men vart hittar du att Bremberg lirade med hög intensitet och arbetade hårt?
Samma vikt som Bremberg va?
Jo men vart hittar du att Bremberg lirade med hög intensitet och arbetade hårt?
Hahaha, good stuff.
Jag började gilla Jakobs på allt mer ju längre fram i KS vi gick, det är något härligt psykotiskt över honom och han har en bra attityd på isen. Men som laget ser ut nu blir det svårt att hitta en naturlig plats åt honom. Tyvärr.
För övrigt så kanske bakgrunden i forumet borde bytas ut med tanke på omständigheterna?