Hata aik
Re: Hata aik
När konkar Gnaget? Onödigt av SHL att ge bort 7 miljoner till något som ändå snart bara är ett minne blott
Alltså med så dålig publiksiffra bör de väl gå back på att hyra hovet?
har för mig DIF nån gång sa att 4500 är minimum med våran hyra för att gå pluss på matchersthlm1891 skrev:Alltså med så dålig publiksiffra bör de väl gå back på att hyra hovet?
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
Om det stämmer så tycker jag verkligen synd om den som är ansvarig för ekonomin i gnaget, kan inte vara kul4.9.5 skrev:har för mig DIF nån gång sa att 4500 är minimum med våran hyra för att gå pluss på matchersthlm1891 skrev:Alltså med så dålig publiksiffra bör de väl gå back på att hyra hovet?
Men 6 mille borde väga upp för 26 hemmamatcher... De kan ju inte budgeterat med högre än typ 1000.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Beror väl helt på vad man har för priser, hur många säsongare kontra lösbiljetter som är på plats.4.9.5 skrev:har för mig DIF nån gång sa att 4500 är minimum med våran hyra för att gå pluss på matchersthlm1891 skrev:Alltså med så dålig publiksiffra bör de väl gå back på att hyra hovet?
Expert.
Ser fram mot globenmatchen. 
Gnagets alltså. Hur fan ska det se ut på läktarna? Eller gör de en bajen och går på 1 match/år?

Gnagets alltså. Hur fan ska det se ut på läktarna? Eller gör de en bajen och går på 1 match/år?
Ska gnaget spela på GLOBEN?!mb81 skrev:Ser fram mot globenmatchen.
Ja 27 dec mot Bofors.Isabo skrev:Ska gnaget spela på GLOBEN?!mb81 skrev:Ser fram mot globenmatchen.

Ritorp vore mer lämpligt för det ändamålet...mb81 skrev:Ja 27 dec mot Bofors.Isabo skrev:Ska gnaget spela på GLOBEN?!mb81 skrev:Ser fram mot globenmatchen.
Sanslöst... knappt vi skulle fylla Globen med det motståndet.mb81 skrev:Ja 27 dec mot Bofors.Isabo skrev:Ska gnaget spela på GLOBEN?!mb81 skrev:Ser fram mot globenmatchen.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
De kommer antagligen fylla just den matchen och sen kommer Kvällsblaskan tråna i gnihets fantastiska hockeyläktare. Glömde jag att nämna att de utöver det kommer snitta 2k resten av säsongen?
Jaha.. då hade vi lika mkt publik idag mot Lyxfällan som Gnaget har under en månad på sina hemma-matcher.. Stabilt, som dr Alban skulle sagt!
Bofors-matchen ser jag fram emot, hur fan patetiskt kommer inte det se ut... herregud... inte ens om det är gratis så har de en chans att fylla golfbollen.
Bofors-matchen ser jag fram emot, hur fan patetiskt kommer inte det se ut... herregud... inte ens om det är gratis så har de en chans att fylla golfbollen.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Du måste nog upp i 2-3 månader.captcash skrev:Jaha.. då hade vi lika mkt publik idag mot Lyxfällan som Gnaget har under en månad på sina hemma-matcher.. Stabilt, som dr Alban skulle sagt!
3-0 till iko mot gnaget efter 23 minuter. Herregud.