Och?
SHL 25/26 Djurgårdens IF - Leksand 28/2
- Harmageddon
Matchen summerar i stort sett säsongen som helhet. Berg och dalbana. Just nu får man glad att man är på rätt sida av strecket
Senast redigerad av Harmageddon den 2026-02-28 17:53:12, redigerad totalt 1 gånger.
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
Ja att HV ska vinna 4 av sina 5 nästa matcher är nästa 0, lägg på där också att Örebro ska vinna 4 av 7, finns inte på kartan, och då får vi inte plocka en poäng till. Jag är bara irriterad på att chansen till slutspel blev mycket mycket mindre nu.
- Lee Harvey Oswald
Det här laget alltså, så sjukt tunt och vekt ända in i själen.
Vi lyckas släppa in 10 mål mot tabelljumbon, på två hemmamatcher, hahaha...
Lägg till tvåsiffrigt mot fisk, också det hemma
Nej, detta blir DIF:s spelmässigt sämsta säsong någonsin i Elitserien/SHL, sämre än både 2012 och 2022 då vi flyttades ned.
Tror fortfarande på mitt ursprungstips, en fin 12:e plats
Det får räcka så, vill inte se fler skrattmatcher på ett tag nu
Nej, detta blir DIF:s spelmässigt sämsta säsong någonsin i Elitserien/SHL, sämre än både 2012 och 2022 då vi flyttades ned.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Jag är mest pissed på att vi alltid låter alla må skit och lida när vi kör PR-bollen, det är bara en jippogrej för alla utomsocknes att kunna ha kul, ingen och jag menar INGEN i DIF lirar eller kollar match på Globen hellre än Hovet. Hoppas fan vi gör bra pengar på det för dessa matcher är sjukt jobbiga för alla Djurgårdare och bara ett ploj jippo, likt Mello.
Tröttsamt, hatar bajen, hatar globen, hatar säsong 25/26... låt det bli vår, ingen hockey på ett tag och sen nya tag med ett nytt lag i höst!
Tröttsamt, hatar bajen, hatar globen, hatar säsong 25/26... låt det bli vår, ingen hockey på ett tag och sen nya tag med ett nytt lag i höst!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Vilken jävla besvikelse det blev efter vår fina start.
Solen går upp imorgon ändå förhoppningsvis.
Solen går upp imorgon ändå förhoppningsvis.
Avskaffa tre mot tre
Vi kan bara hoppas med tanke på hurvdåligt psyke truppen och ledarskap har.
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
-
Knickedick
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Håll oss borta från Globen.
Låt förbundets blågula loosergäng hålla till där.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Slappna av lite. Du är så jävla känslomässig i vissa delar och så korrekt och vuxen i andra lägen. Det svänger i hockey, förra matchen fenomenal och denna matchen ett bottennapp det är sånt som händer, Färjestad som är en tungviktare i svensk hockey hade väl exempelvis inte gjort ett enda mål inbördes mot oss i flera matcher. Hockey är märkligt. Summa summarum så är vi nya i ligan efter flera års frånvaro men verkar ändå greja en slutspelsplats, ta en öl gubbjävel det ska jag göra nu.Lee Harvey Oswald skrev: ↑2026-02-28 18:02:52 Det här laget alltså, så sjukt tunt och vekt ända in i själen.
Spela fult
Blir så när man inte har en tränare som kan förbereda laget på vad som komma skall. Skicka Kimby är mitt råd om vi vill ha framgång.
Så länge klirr i kassan går före sportslig framgång framgång så kommer vi nog fortsätta att bli förnedrade i golfbollenKnickedick skrev: ↑2026-02-28 18:21:34 Håll oss borta från Globen.
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Undra hur mycket det skiljer mellan ett slutsålt Hovet och Globen, kan inte vara jätte mycket skillnad i vinst.Eriksson skrev: ↑2026-02-28 18:51:30Så länge klirr i kassan går före sportslig framgång framgång så kommer vi nog fortsätta att bli förnedrade i golfbollenKnickedick skrev: ↑2026-02-28 18:21:34 Håll oss borta från Globen.
Bestämde vi inte oss för att inte spela fler matcher på Globen efter förra debaklet??
It's the hope that kills you.
Att offra sportslig framgång för pengar.....
Nej alltså finns inget bättre ord för det. Horeri! Vi fnaskar. Offra hemmamatcher. Kommer inte köpa en biljett till i Globen.
DIF spelar på Hovet.
Frågan är om DIF Fotboll skulle flytta till Solna om publiktrycket skulle va för stort för 3Arena?
Extremt besviken på DIF som arrangör ännu en gång. Våldtagna på alla sektioner på grund av rent slarv. Lär av fotbollen förbannade hundar.
Nej alltså finns inget bättre ord för det. Horeri! Vi fnaskar. Offra hemmamatcher. Kommer inte köpa en biljett till i Globen.
DIF spelar på Hovet.
Frågan är om DIF Fotboll skulle flytta till Solna om publiktrycket skulle va för stort för 3Arena?
Extremt besviken på DIF som arrangör ännu en gång. Våldtagna på alla sektioner på grund av rent slarv. Lär av fotbollen förbannade hundar.