Exakt, både Brunsås och Pungen kommer att börja darra om vi vinner nästa och är 1 pinne bakom dem om det vill sig väl
SHL 21/22: Leksand - Djurgårdens IF 10/3
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
-
Linköping
It's the hope that kills you.
– Vi jagar något som är väldigt viktigt för den här klubben. Om det inte betyder något för spelarna i det här omklädningsrummet så är något fel, fortsätter Gelinas.
Som sagt. KARAKTÄR.
Som sagt. KARAKTÄR.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Nu kommer ju Örebro att komma ut som ett helt annat lag mot oss.
Vi har alltid svårt mot dem och råttan som inte kan köra bil hänger ju minst ett.
Hur som helst! Kan inte göra mer än vinna våra matcher.
Kan ju vara Linköping som räddar oss till slut. Ser ju inte superheta ut.
Nästa två matcher avgör är känslan.
Örebro hemma
Malmö borta- Om vi ska om Malmö är vinst ett måste.
Vinst i dessa kan räcka.
Sedan Frölunda och OHC kvar.
Frölunda brukar vila spets sista omgångarna om de inte har serievinst eller topp 6 att spela om.
Det kan gå men det här kommer inte vara över förrän den feta damen sjunger.
Vi har alltid svårt mot dem och råttan som inte kan köra bil hänger ju minst ett.
Örebro hemma
Vinst i dessa kan räcka.
Frölunda brukar vila spets sista omgångarna om de inte har serievinst eller topp 6 att spela om.
Dom har Rögle och Skellefteå nästa omgång.Donkels-3.0 skrev: ↑2022-03-10 21:29:46Exakt, både Brunsås och Pungen kommer att börja darra om vi vinner nästa och är 1 pinne bakom dem om det vill sig väl
Salak vinner målvaktsmatchen igen. Han är bäst i SHL utan tvekan. Gelinas är bästa back och Sörensen bästa forward. Hade vi legat topp 6 hade jag drömt om guld. Synd att rövjocke sabbade allt från början med sin bend-over-hockey. Brynäs och LHC får sömnlösa nätter framöver. Hoppas, hoppas att plastcluben åker. #bertillgudsomateist
Japp, helt rätt och korrigerat i tidigare inlägg med länk
Stolt, men aldrig nöjd
- diftobbe89
Tror inte det var Jockes intention dock, han har nog fått utså en jävla massa hat så det räcker och bli över. Väljer numera att se det som fan vad kul för alla inblandade om det här löser sig till slut.rikkard skrev: ↑2022-03-10 21:38:23 Salak vinner målvaktsmatchen igen. Han är bäst i SHL utan tvekan. Gelinas är bästa back och Sörensen bästa forward. Hade vi legat topp 6 hade jag drömt om guld. Synd att rövjocke sabbade allt från början med sin bend-over-hockey. Brynäs och LHC får sömnlösa nätter framöver. Hoppas, hoppas att plastcluben åker. #bertillgudsomateist
Spela fult
Enligt mig har våra bottenkonkurrenter betydligt tuffare spelschema än vad vi har.
Brunsås: Röge, Ohamn, SAIK, Leksand
LHC: SAIK, Ohamn, Örebro, Frölunda
Malmö: Frölunda, DIF, Rögle x2, Luleå
Timrå: Ohamn, Luleå, FBK x2, Rögle.
LHC är det laget som har det lättaste spelschemat.
Malmö, det absolut tuffaste. Är det någon som helst logik är vi inte ens garanterade kval ifall vi skulle förlora mot MIF.
Mot 8-delsfinal!
LHC är det laget som har det lättaste spelschemat.
Malmö, det absolut tuffaste. Är det någon som helst logik är vi inte ens garanterade kval ifall vi skulle förlora mot MIF.
Mot 8-delsfinal!
Senast redigerad av Rolv den 2022-03-10 22:17:21, redigerad totalt 1 gånger.
Du glömde använda versal på ett par ställen tror jag....Knickedick skrev: ↑2022-03-10 21:30:20Han gjorde väl något mer bra ändå.....Det måste du ju ge honom??
Varför ska vi tramsa med groteska jubileumströjor på lördag för? De röda = framgång... Bör användas i Kvalspelet också!
Japp, det finns ändå goda chanser att gå om MIF! Timrå har inte heller ett lätt schema, men mycket hänger på hur motiverade Rögle/FBK under dom 2 sista matcherna.Rolv skrev: ↑2022-03-10 21:46:25 Enligt mig har våra bottenkonkurrenter betydligt tuffare spelschema än vad vi har.
LHC är det laget som har det lättaste spelschemat enligt mig.
Malmö, det absolut tuffaste. Är det någon som helst logik är vi inte ens garanterade kval ifall vi skulle förlora mot MIF enligt mig.
Mot 8-delsfinal!
-
Någonting säger mig att Dick kommer att se till så att den tungfotade råttan kommer få spendera mer tid på straffbänken än på isen...... Genom sig själv känner man andra...EspenK skrev: ↑2022-03-10 21:32:44 Nu kommer ju Örebro att komma ut som ett helt annat lag mot oss.
Örebro hemma
Vinst i dessa kan räcka.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Det har jag svårt att tro med tanke på att åttondelsfinalerna kommer att göra att dom får vila sina spelare iallafall inför kvarten.
Avskaffa tre mot tre.