Kvartsfinal 3: Djurgårdens IF - Linköping 22/3-2018

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
B.I.B.A

Re: Kvartsfinal 3: Djurgårdens IF - Linköping 22/3-2018

Inlägg av B.I.B.A »

captcash skrev:
diftobbe89 skrev:Förnyas inte Ahléns kontrakt borde man nog se sig om efter ett annat jobb. Vore ett brutalt tjänstefel.

Överlag borde man hålla hårt i spelare som levererar när det gäller som allra mest, där är Ahlén högt på listan.
Han snackar ju iof om noll motivation o lägga av med hockeyn totalt. Hade jag en lirare som tänkte så hade jag inte förnyat hans kontrakt heller... även om han verkar taggat till i slutspelet (men kan ju vara för det är hans "sista show").
Anledningen att han saknade motivation var väl att han knappt fick spela och att DIF inte ville förlänga kontraktet?
Avgå Jocke.
Användarvisningsbild
diftobbe89
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Kvartsfinal 3: Djurgårdens IF - Linköping 22/3-2018

Inlägg av diftobbe89 »

captcash skrev:
diftobbe89 skrev:Förnyas inte Ahléns kontrakt borde man nog se sig om efter ett annat jobb. Vore ett brutalt tjänstefel.

Överlag borde man hålla hårt i spelare som levererar när det gäller som allra mest, där är Ahlén högt på listan.
Han snackar ju iof om noll motivation o lägga av med hockeyn totalt. Hade jag en lirare som tänkte så hade jag inte förnyat hans kontrakt heller... även om han verkar taggat till i slutspelet (men kan ju vara för det är hans "sista show").
Nja, motivation att lira för DIF tror jag han har i massor och gärna hade fortsatt, han har väl dock märkt vart DIF står i frågan och då tappat suget på hockey eftersom han inte vill spela någon annanstans.

Det lär väl visa sig men försvinner han kommer det bli riktigt trist.
Spela fult
Skriv svar