Anledningen att han saknade motivation var väl att han knappt fick spela och att DIF inte ville förlänga kontraktet?captcash skrev:Han snackar ju iof om noll motivation o lägga av med hockeyn totalt. Hade jag en lirare som tänkte så hade jag inte förnyat hans kontrakt heller... även om han verkar taggat till i slutspelet (men kan ju vara för det är hans "sista show").diftobbe89 skrev:Förnyas inte Ahléns kontrakt borde man nog se sig om efter ett annat jobb. Vore ett brutalt tjänstefel.
Överlag borde man hålla hårt i spelare som levererar när det gäller som allra mest, där är Ahlén högt på listan.
Kvartsfinal 3: Djurgårdens IF - Linköping 22/3-2018
Re: Kvartsfinal 3: Djurgårdens IF - Linköping 22/3-2018
Avgå Jocke.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Kvartsfinal 3: Djurgårdens IF - Linköping 22/3-2018
Nja, motivation att lira för DIF tror jag han har i massor och gärna hade fortsatt, han har väl dock märkt vart DIF står i frågan och då tappat suget på hockey eftersom han inte vill spela någon annanstans.captcash skrev:Han snackar ju iof om noll motivation o lägga av med hockeyn totalt. Hade jag en lirare som tänkte så hade jag inte förnyat hans kontrakt heller... även om han verkar taggat till i slutspelet (men kan ju vara för det är hans "sista show").diftobbe89 skrev:Förnyas inte Ahléns kontrakt borde man nog se sig om efter ett annat jobb. Vore ett brutalt tjänstefel.
Överlag borde man hålla hårt i spelare som levererar när det gäller som allra mest, där är Ahlén högt på listan.
Det lär väl visa sig men försvinner han kommer det bli riktigt trist.
Spela fult