Säsongen 17/18
Re: Säsongen 17/18
Har märkts en klar nedgång på sistone. Även om man får räkna in att Engqvist varit borta.
Smekmånaden över?
Smekmånaden över?
Lika bra o lämna W.O. när vi ska spela mot KHK.
Tror Iofs vi hade vunnit idag om inte arslet Urbom gett bort matchen mot Växjö. Hoppas inte Bom,Bom’s profetia börjar nu.
HV borta nu
(
Tror Iofs vi hade vunnit idag om inte arslet Urbom gett bort matchen mot Växjö. Hoppas inte Bom,Bom’s profetia börjar nu.
HV borta nu

-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Äsch, vi vann borta mot Frölunda och var klart bättre än Växjö senast, samt lirade mot akilleshälen idag. Tycker vi haft lite oflyt med poängen senaste matcherna, men det vill till att vi börjar plocka lite treor nu, annars är smekmånaden helt klart över.Vikas skrev:Har märkts en klar nedgång på sistone. Även om man får räkna in att Engqvist varit borta.
Smekmånaden över?
Ja lite stolpe in hade suttit fint nu.Skidlöparn skrev:Äsch, vi vann borta mot Frölunda och var klart bättre än Växjö senast, samt lirade mot akilleshälen idag. Tycker vi haft lite oflyt med poängen senaste matcherna, men det vill till att vi börjar plocka lite treor nu, annars är smekmånaden helt klart över.Vikas skrev:Har märkts en klar nedgång på sistone. Även om man får räkna in att Engqvist varit borta.
Smekmånaden över?
Sa Ante nånting intressant när han gästade hockeystudion igår?
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Inte alls förutom att han är väldigt nära spel. Jag räknar med att han spelar nästa vecka.Buford skrev:Sa Ante nånting intressant när han gästade hockeystudion igår?
I övrigt var han ganska tystlåten. Ingen mediakille skulle jag säga.
Avskaffa tre mot tre.
Oki, tack!Mattias_87 skrev:Inte alls förutom att han är väldigt nära spel. Jag räknar med att han spelar nästa vecka.Buford skrev:Sa Ante nånting intressant när han gästade hockeystudion igår?
I övrigt var han ganska tystlåten. Ingen mediakille skulle jag säga.
Nehe... Näe, brödsaxen går ju inte i onödan precis

Det är ju faktiskt November. Om det här är mörka Novembersvackan så kan det ju bli roligt till våren.Skidlöparn skrev: Äsch, vi vann borta mot Frölunda och var klart bättre än Växjö senast, samt lirade mot akilleshälen idag. Tycker vi haft lite oflyt med poängen senaste matcherna, men det vill till att vi börjar plocka lite treor nu, annars är smekmånaden helt klart över.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
När vann vi i Kinnarps arena senast? Tror jag varit på samtliga matcher där de senaste åren och det känns som jag varit missnöjd varenda gång jag gått därifrån. Kan ju ha med deras klappor att göra också...
Vore oerhört skönt att bryta trenden. Kommer inte att gå den här gången så kanske trenden vänder.
Vore oerhört skönt att bryta trenden. Kommer inte att gå den här gången så kanske trenden vänder.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det stämmer bra... Bara förluster och totalt 2p på de åtta bortamatcherna efter uppflyttningen. Däremot vinner vi oftast hemma.EspenK skrev:När vann vi i Kinnarps arena senast? Tror jag varit på samtliga matcher där de senaste åren och det känns som jag varit missnöjd varenda gång jag gått därifrån. Kan ju ha med deras klappor att göra också...
Tänkte passa på att lobba lite för gratismatch SDHL hemma på Hovet den 3e mot Lyxfällans damer.
Biljettkostnad är alltså 0kr och det är en tidig match (13:00).
Biljettkostnad är alltså 0kr och det är en tidig match (13:00).
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Allt talar för förlust idag, man ska aldrig underskatta historia och eftersom vi brukar förlora lär det bli samma ikväll!
Skönt att PP såg riktigt bra ut idag. Inte tänkt på det tidigare men fan viktig Ljungh är där. Han styr det riktigt bra och har dessutom ett bra skott. Ett första PP med Ljungh,Ante,Hultström, Lundh och sen Burken(Possler idag) när han kommer tillbaka känns riktigt bra.
Vilka spela i det andra pp idag. Det funkade också bra och gjorde också ett mål(även fast det inte räknades). Macdavid,Högström,Ridderwall, Bergström och vem mer?
Vi kan bli riktigt farliga om nu pp börjar sitta.
Vilka spela i det andra pp idag. Det funkade också bra och gjorde också ett mål(även fast det inte räknades). Macdavid,Högström,Ridderwall, Bergström och vem mer?
Vi kan bli riktigt farliga om nu pp börjar sitta.
Att inte den fruktansvärt inkompetenta Domaren:Nord får sin domarlicens indragen,är en jävla gåta!
Undra om han ens klarat Div:1 nivå? Korpen kanske? Eller det hade kanske inte slutat så bra för hans egen del
Undra om han ens klarat Div:1 nivå? Korpen kanske? Eller det hade kanske inte slutat så bra för hans egen del

Håller med vad gäller Nord.gaspo skrev:Att inte den fruktansvärt inkompetenta Domaren:Nord får sin domarlicens indragen,är en jävla gåta!
Men klandra honom för det bortdömda målet är väl fel? Var väl situationsrummet som tog det horribla beslutet. Inte lika galet som målet mot Örebro men nästan.