Vad menar du?BOMBOM BOUCHARD skrev:Absolut, och det har hänt. Så bara vänta och håll utkik.![]()
Jag har nämligen inte tålamod/tid/ork att alltid analysera det jag skriver här. Det mesta kommer direkt från den spontana tanken som uppstår. Och då blir det inte alltid så bra eller rätt. Forumskrivning är en slags ventil för mig och inget myndighetsmailande.
SHL: Brynäs - Djurgårdens IF 8/1 2015
Re: SHL: Brynäs - Djurgårdens IF 8/1 2015
Född till sportchef.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det var ett svar till ciirre.android skrev:Vad menar du?BOMBOM BOUCHARD skrev:Absolut, och det har hänt. Så bara vänta och håll utkik.![]()
Jag har nämligen inte tålamod/tid/ork att alltid analysera det jag skriver här. Det mesta kommer direkt från den spontana tanken som uppstår. Och då blir det inte alltid så bra eller rätt. Forumskrivning är en slags ventil för mig och inget myndighetsmailande.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Trevligt att läsa att vi i klacken faktiskt hördes. Vi blev väl en 30 pers och lyckades överrösta biffarna när de drog igång med sin jävla trumma och flera gånger slutade de sjunga ganska snabbt dessutom.
Matchen kändes sådär, på nåt sätt insåg man att det var kört med den helt värdelösa inledningen.
DIF vinner sällan när jag är på bortamatch tyvärr...
Matchen kändes sådär, på nåt sätt insåg man att det var kört med den helt värdelösa inledningen.
DIF vinner sällan när jag är på bortamatch tyvärr...