Relevant i en matchtråd? Jajemän, ni som är intresserade över den här storyn som sensei nu så gulligt sitter och grunnar på, är hemskt välkomna att PM:a mig så ska jag svara så fort jag kan.sensei skrev:
Nej, jag tycker det är relevant att du berättar om varför du bytte nick, då det ger läsare en möjlighet att få lite perspektiv på dina "troll angklagelser" och allmänt nedlåtande inlägg. Låter inte det vettigt?
Du satte igång pajkastningen, men du vill alltså inte leka..?
Troll-anklagelserna tog hårt? Låt mig säga såhär. Skulle jag i varje inlägg jag skriver, ha som huvudbudskap att Sörensen borde spela med en Bauer-klubba istället för Easton(har ingen aning om vilket märke han har, men skitsamma). Skulle inte du och alla andra härinne för den sakens skull tycka att det blev lite tjatigt då? Speciellt om jag skriver det på varje sida i varje tråd så fort han lirat en match eller träning där han missat ett skott? Jag har inget övrigt budskap och jag bidrar inte i övrigt, men fan att Sörensen ska hålla på med skitklubbor. Usch vi förlorar matcher på grund av det och de är dessutom mycket snyggare.
Trollar du sensei? Varför tror du att flera stycken ställt den frågan tidigare för?