Boeman skrev:Antar att alla fortfarande vill ha Zabels avgång?
Jatack gärna. Han misslyckas ju kapitalt med det mentala spelet. Något måste iaf göras där. Varför går man alltid in och försvarar sin poäng vid ställningen 0-0 osv? KÖÖÖÖR BA!
Sabel nöjd med spelet och glad, och tycker vändningen va välförtjänt hmmm. det är inte stora krav han har för att va nöjd. Sen att han är nöjd för att råna mora på 2 pinnar förstår jag, det är jag nöjd med också, med poängen menar jag.
Lugn nu. Allt är fin-fint! Vi har ju faktiskt inte förlorat en match i år och har ett poängsnitt på 2,0. Lika bra bortasnitt också!
Det räcker så gott som alltid för en direktplats till KS.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
minalman skrev:Lugn nu. Allt är fin-fint! Vi har ju faktiskt inte förlorat en match i år och har ett poängsnitt på 2,0. Lika bra bortasnitt också!
Det räcker så gott som alltid för en direktplats till KS.
Boeman skrev:Antar att alla fortfarande vill ha Zabels avgång?
Jatack gärna. Han misslyckas ju kapitalt med det mentala spelet. Något måste iaf göras där. Varför går man alltid in och försvarar sin poäng vid ställningen 0-0 osv? KÖÖÖÖR BA!
Tack för degen DIF och väl mött på måndag!
Kul att du fick pengar iallafall, det blev ett mål för mycket för båda lagen för min skull
Bra av DIF att plocka bort Abbe nästa steg blir att ersätta Zabel, DIF rullar på i samma spår hela tiden, laget spelar oavgjort mot lag man knappt vet finns. Det är noll utveckling på spelarna/spelet, Zabel verkar inte ha någon "plan".