Minst sagtbastis7 skrev:Jinx!bastis7 skrev:Dags att bänka nyllet-kedjan lite nu!
JVM
- SirDIFalot
 - Säsongskort: Ja

Re: JVM
40:00	20 min	SWE	7. BERGMAN Julius	Game Misconduct Penalty
40:00 5 min SWE 7. BERGMAN Julius Interference
Den där crosscheckingen kan bli avgörande.

Expert.
						- SirDIFalot

För att crosschecka någon i ansiktet?#10 skrev:5min, löjligtSirDIFalot skrev:40:00 20 min SWE 7. BERGMAN Julius Game Misconduct Penalty
Expert.
						- 136_Djurgårdare
 - Medlem: Ja, vanlig medlem
 - Kontakt:

Ja, jag tyckte det var hårt dömt.SirDIFalot skrev:För att crosschecka någon i ansiktet?#10 skrev:5min, löjligtSirDIFalot skrev:40:00 20 min SWE 7. BERGMAN Julius Game Misconduct Penalty
- SirDIFalot

Vi pratar om en crosschecking in ansiktet. Inte en tuff hård tackling där någon blir skadad och domarna krystar fram en femma.Djurgårn skrev:Matchstraff var väldigt hårt. Trist att så fort det blir en skada så är det matchstraff. Shit happens
Expert.
SirDIFalot skrev:Vi pratar om en crosschecking in ansiktet. Inte en tuff hård tackling där någon blir skadad och domarna krystar fram en femma.Djurgårn skrev:Matchstraff var väldigt hårt. Trist att så fort det blir en skada så är det matchstraff. Shit happens
Absolut, men det ser inte ut som att är medvetet därför tycker jag att det är väldigt hårt dömt. Den tog olyckligt men det är inte matchstraff i min bok.
- 136_Djurgårdare
 - Medlem: Ja, vanlig medlem
 - Kontakt:

Är det fem raka förluster i medaljmatcher nu för Grönborg? Om det blir förlust alltså.
Edit: med j18-finalerna inräknat

Edit: med j18-finalerna inräknat
					Senast redigerad av 136_Djurgårdare den 2015-01-06 00:09:13, redigerad totalt 1 gånger.

Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Äsch, vi har Nylander. Spelaren som aldrig skulle få för sig att bryta sig in framför mål eller ta en sargduell.Doyle skrev:Häftigt om Sverige haft en Sörensenkopia som tog fart från egen zon o bröt in på kassen. Tyvärr finns det ingen ...
Frisyren kan ju bli förstörd av sånt.