ee han har vart skit hela säsongen. Några matcher bra max. spelat hockey?Mäklaren skrev:Han var bra i grundserien. Spelar ingen roll hur det går nu. Och det är helt naturligt att man skriver på för en annan klubb mitt under brinnande playoff. Inget att klaga på.Challen skrev:Skärpning, Gustafsson är en av våra bästa backar -SirDIFalot hahahahahahahaahahhahhhahahahhahahahahahahaMäklaren skrev:Alltså Gustafsson är det vidrigaste aset jag någonsin har sett i DIF. Han gör ju samma horribla misstag i byte efter byte den jävla sopan. Total nonchalans och verkligen bedrövlig självbild.
Djurgårdens IF - Örebro HK 13/3 2013
Re: Djurgårdens IF - Örebro HK 13/3 2013
Djurgårdens IF - Örebro HK 13/3 2013
Han ska inte behöva ta ansvar, han är junior.Mäklaren skrev:Han var bra i grundserien. Spelar ingen roll hur det går nu. Och det är helt naturligt att man skriver på för en annan klubb mitt under brinnande playoff. Inget att klaga på.Challen skrev:Skärpning, Gustafsson är en av våra bästa backar -SirDIFalot hahahahahahahaahahhahhhahahahhahahahahahahaMäklaren skrev:Alltså Gustafsson är det vidrigaste aset jag någonsin har sett i DIF. Han gör ju samma horribla misstag i byte efter byte den jävla sopan. Total nonchalans och verkligen bedrövlig självbild.
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
http://www.difhockey.se/artikel/2439/
Jadu Fimpen, varför ber ni att folk ska komma till Hovet en sån här dag för?
När inte ens ni kan klara av ert jobb.
Fansen borde fan få pengarna tillbaka på vägen ut!
Dags att rensa i truppen så vi blir av med spelare med förlorar mentalitet!
Jadu Fimpen, varför ber ni att folk ska komma till Hovet en sån här dag för?
När inte ens ni kan klara av ert jobb.
Fansen borde fan få pengarna tillbaka på vägen ut!
Dags att rensa i truppen så vi blir av med spelare med förlorar mentalitet!
Senast redigerad av Bigge den 2013-03-13 20:29:56, redigerad totalt 1 gånger.
There is no I in TEAM!!!!
Och en och annan Djurgårdsjunior.crike skrev:Det är skägget som förser honom med mat, fångar småfåglar och andra kryp som kommer i dess väg.sensei skrev:Vilket jävla skägg han har. Hur kan han ens äta med det där massiva skägget?! Hur mycket väger det?!
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Nu är ogillar jag generellt tränarinaveln som finns i Sverige, men om inte Zabel blir kvar så hade jag gärna sett Säcken i båset igen. Ge mig stabil, tråkig, defensiv ishockey. Men givetvis hoppas jag att Zabel stannar.daaviid skrev:Jag tror på Zabel. Får han starta upp säsongen och styra redan på försäsongen så kan detta bli bra. Men OM det skulle bli tränarbyte så tar jag gärna någon utifrån. Peter Andersson kanske? Vet inte om han har något färdigt redan till nästa säsong, annars är han välkommen för min del om det blir byte där.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Det här är nog de sämsta två perioder jag sett i från DIF, någosin... Fy fan!
Så blev man självmordsbenägen igen...
Det ända positiva är väl att vi slipper Gustavsson nästa år när han drar och sabbar IK fiskrens försvarsspel...
Så blev man självmordsbenägen igen...

Det ända positiva är väl att vi slipper Gustavsson nästa år när han drar och sabbar IK fiskrens försvarsspel...
It's the hope that kills you.
Vet inte om det där var ironi eller inte men det är ju så jävla mycket bullshit. Klart han ska ta ansvar. Man gör inte vad fan man vill bara för att man är junior.Challen skrev: Han ska inte behöva ta ansvar, han är junior.
Jaha, ska vi prata om nått annat? Har ni sett senaste Johan Falk filmen?
Tydligen är jag "omogen" och "oseriös" för att jag vill döpa min son till Fimpen.
Kan absolut köpa Säcken i båset. Då lär det iaf inte vara defensiven som sviker oss. Men Zabel är värd en hel säsong.Edin skrev:Nu är ogillar jag generellt tränarinaveln som finns i Sverige, men om inte Zabel blir kvar så hade jag gärna sett Säcken i båset igen. Ge mig stabil, tråkig, defensiv ishockey. Men givetvis hoppas jag att Zabel stannar.daaviid skrev:Jag tror på Zabel. Får han starta upp säsongen och styra redan på försäsongen så kan detta bli bra. Men OM det skulle bli tränarbyte så tar jag gärna någon utifrån. Peter Andersson kanske? Vet inte om han har något färdigt redan till nästa säsong, annars är han välkommen för min del om det blir byte där.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Jag har skrivit att han har varit den största besvikelsen igenom hela kvalserien flera gånger?Challen skrev:Han ska inte behöva ta ansvar, han är junior.Mäklaren skrev:Han var bra i grundserien. Spelar ingen roll hur det går nu. Och det är helt naturligt att man skriver på för en annan klubb mitt under brinnande playoff. Inget att klaga på.Challen skrev:Skärpning, Gustafsson är en av våra bästa backar -SirDIFalot hahahahahahahaahahhahhhahahahhahahahahahahaMäklaren skrev:Alltså Gustafsson är det vidrigaste aset jag någonsin har sett i DIF. Han gör ju samma horribla misstag i byte efter byte den jävla sopan. Total nonchalans och verkligen bedrövlig självbild.
Expert.
Klart ingen bär ansvaret? alla har samma ansvar som är uttalad en plats i laget. FFSChallen skrev:Han ska inte behöva ta ansvar, han är junior.Mäklaren skrev:Han var bra i grundserien. Spelar ingen roll hur det går nu. Och det är helt naturligt att man skriver på för en annan klubb mitt under brinnande playoff. Inget att klaga på.Challen skrev:Skärpning, Gustafsson är en av våra bästa backar -SirDIFalot hahahahahahahaahahhahhhahahahhahahahahahahaMäklaren skrev:Alltså Gustafsson är det vidrigaste aset jag någonsin har sett i DIF. Han gör ju samma horribla misstag i byte efter byte den jävla sopan. Total nonchalans och verkligen bedrövlig självbild.
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
Tror det måste in någon utifrån för att röra om i grytan och få ett annat perspektiv på spelidé, krav på spelare etc. Första steget mot att bli frisk är sjukdomsinsikt och just nu saknar DIF hockey just detta. Extern person skulle röra om i grytan på ett bra sätt tror jag. Men allt handlar ju om pengar och löner hur som helst. Bara hoppas vi hittar någon bra.Edin skrev:Nu är ogillar jag generellt tränarinaveln som finns i Sverige, men om inte Zabel blir kvar så hade jag gärna sett Säcken i båset igen. Ge mig stabil, tråkig, defensiv ishockey. Men givetvis hoppas jag att Zabel stannar.daaviid skrev:Jag tror på Zabel. Får han starta upp säsongen och styra redan på försäsongen så kan detta bli bra. Men OM det skulle bli tränarbyte så tar jag gärna någon utifrån. Peter Andersson kanske? Vet inte om han har något färdigt redan till nästa säsong, annars är han välkommen för min del om det blir byte där.
100 % i varje situation!
Ska bli skönt att se lite fotboll det närmsta halvåret! In MP we trust!
Noterade i intervjun i pausen att han har en väldigt len och barnslig röst som skär sig rätt rejält med skägget...enda glädjeämnet i matchen!Morwin skrev:hahacrike skrev:Det är skägget som förser honom med mat, fångar småfåglar och andra kryp som kommer i dess väg.sensei skrev:Vilket jävla skägg han har. Hur kan han ens äta med det där massiva skägget?! Hur mycket väger det?!
Vill höra en challe förklaring efter denna match tack!!