SkönaDjurgårn skrev:Ni Gustafsson-älskare kan ju räkna ihop alla mål han var inne på idag, så inåthelvete pissdålig som vanligt. Kan verkligen inte förstå varför ni gillar honom. Forumets mest överskattade spelare genom tiderna.
Han hade ingen bra match idag. Men sett över säsongen vår klart bästa back tillsammans med Holm.
Vilka är bättre tycker du?
Jag menar bara att han är totalt usel, bland det sämsta och mest överskattade jag sett. Att vara bästa back i DIF säger verkligen ingenting.
Han är bra ibland. IBLAND. Men nu var han verkligen helt under isen. Lidström likaså samt Chet och Lennhammer.
Den sistnämnde där vet verkligen konsten om hur man passar en icke-medspelare.
Och att jag återigen fick rätt om att söndagar fullständigt SUGER att spela hockey på.
Besvikelsen är enorm. Inte enbart pga förlusten, utan sättet vi förlorar på! Hade trott att vi slutat underskatta lagen i serien och att vi efter 4 dagars vila skulle slå bottengänget TAIF, på hemmaplan dessutom. Men fy fan så dåligt det var idag. Där försvann sista hoppet att någonsin kunna nå elitserien. Bara vi som kan förlora mot dessa skitlag! Fy fan!!!
"Grym jävla publik" - Michael Holmqvist efter DIF - AIK (25/3 -14)
-daniel- skrev:Jag är faktiskt lite rädd inför den här tillställningen, Tingsryd har vi väl vunnit 2 av 2 mot på bortaplan och det finns läge för underskattning. Kan väl inte direkt räkna med det mest högljudda hemmastödet heller i eftermiddag så får vi en dålig start är jag rädd för poängtapp. Vi möter ett hårt kämpande lag som krigar för sitt liv i serien... hoppas spelarna inser det inför match.
Fredag: serieeledarna mosas med 6-1
måndag: nya serieledarna besegras med 2-1 på sin egen hemmaplan
Onsdaf: tabellåttan besegras med uddamålet
söndag: trean från botten spöar skiten ur oss.
Det enda som bådar gott i en EVENRUELL playoffserie och kvalserie är atr vi vinner mor topp åtta. Men för att komma så långt måste man vinna mot vönder och fiskstrypare
Isabo skrev:Fredag: serieeledarna mosas med 6-1
måndag: nya serieledarna besegras med 2-1 på sin egen hemmaplan
Onsdaf: tabellåttan besegras med uddamålet
söndag: trean från botten spöar skiten ur oss.
Det enda som bådar gott i en EVENRUELL playoffserie och kvalserie är atr vi vinner mor topp åtta. Men för att komma så långt måste man vinna mot vönder och fiskstrypare
ka, dte msåte iv ögra!
Sorry, är irriterad.
Finns det highlights? Lägger nån upp spektaklet på youtube?
Det vore väldigt mycket DIF om vi steker alla chanser till avancemang nu under den kommande "lätta-matcher-sviten".
Lika otänkbart som att DIF skulle åka ur ES, eller som att DIF skulle bli ett mittenlag i AS, precis lika otänkbart vore det att jag skulle sluta följa DIF bara pga av man inte lyckas gå upp i ES.
Så har det känts..
Men ge detta spektakel (HA ,med allt vad det innebär) 2-3 år till så vet det sjutton alltså.
Jag kanske står där närmast chockad av faktumet att det jag faktiskt egentligen älskade mest av allt var sporten ishockey.
Saknar den nåt enormt en iskall söndag som denna.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan