Karlskrona - Djurgårdens IF 29/11 2012
Re: Karlskrona - Djurgårdens IF 29/11 2012
Pinsamma djurgårn, ja det är pinsamma djurgårn.
J20 hade fan vunnit denna match.
J20 hade fan vunnit denna match.
0-4 mot allsvenskans sämsta lag... 

Senast redigerad av kotten den 2012-11-29 21:08:24, redigerad totalt 2 gång.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Sv: Karlskrona - Djurgårdens IF 29/11 2012
Domaren skulle tagit två tvåor på khk. Tar inte en enda. Sen gör säsongens sämsta lag 3-0. 4-0.
Så ja. Så ja. Hur kan back låta skott falla så? Ta bort spelare..... Amatör......
Så ja. Så ja. Hur kan back låta skott falla så? Ta bort spelare..... Amatör......
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Skrattretande...
Zabel och Bäcklins fel - Man ändrar inte på ett vinnande koncept.
Ska vi tro att man går tillbaka till föregående laguppställning inför tredje?

Zabel och Bäcklins fel - Man ändrar inte på ett vinnande koncept.
Ska vi tro att man går tillbaka till föregående laguppställning inför tredje?
- AdamPickard
- Medlem: Ja, vanlig medlem
ingen tabbe av chet, kolla på matchen iställetcaptcash skrev:"Skönt" att Chet är tillbaka i fladder-fi**a stil och släpper in grodor.... nu är ordningen återställd efter en hickup med 3 vinster!
hela jävla laget är som ett gäng 11 åringar
-
- Säsongskort: Ja
If it ain't broke don't fix it!
Något Zabel och co borde lärt sig vid det här laget.
Något Zabel och co borde lärt sig vid det här laget.
Utklassade utav seriens överlägset sämsta lag. Domaren håller samma klass. Känner mig äcklad.
Man kan konstatera att vi inte hanterade det.pulverapa skrev:Den största matchen någonsin för KHK. Det här är riktigt stort för dem och de har nog aldrig varit så laddade som de är nu.
För oss är det här en av de mest ointressanta matcher som någonsin spelats. Det tråkigaste laget vi någonsin mött.
Jag förväntar mig att vi hanterar det.
- Lee Harvey Oswald
Visst kan vi gråta över domarnas bristfällighet.
Men den gamla sanningen stämmer bättre än någonsin en kväll som denna.
-Skit ska skit ha
Haha, vi förlorar mittenperioden mot seriens inte bara sämsta lag utan även fortsvagaste lag med 4-0.
Tror inte ni (dif) ens förstår hur mycket ni ska skämmas över detta, går inte att skriva i text
Men den gamla sanningen stämmer bättre än någonsin en kväll som denna.
-Skit ska skit ha
Haha, vi förlorar mittenperioden mot seriens inte bara sämsta lag utan även fortsvagaste lag med 4-0.
Tror inte ni (dif) ens förstår hur mycket ni ska skämmas över detta, går inte att skriva i text
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Den här torsken får Hank ta på sig, så jävla fruktansvärt onödig utvisning.
Sen är ju domaren helt horribel.
Sen är ju domaren helt horribel.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Allvarligt... 4:e målet är en fösare från ingen vinkel alls... stabilt... 3:e ska han oxo ta även om han är en aning skymd... de andra 2 är dock utespelarnas fel!AdamPickard skrev:ingen tabbe av chet, kolla på matchen iställetcaptcash skrev:"Skönt" att Chet är tillbaka i fladder-fi**a stil och släpper in grodor.... nu är ordningen återställd efter en hickup med 3 vinster!
hela jävla laget är som ett gäng 11 åringar
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Känns som ett bra val att inte se den här matchen.
Född till sportchef.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Landeskog var bra i sin första match. Sen?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Nr 1, att domarna håller Korpen-klass är inget nytt.
MEN faktum är att Karlskrona har mer spets och ett bättre försvarsspel än vad Djurgården har. Det är fakta! Utan Murray är vi såhär dåliga. Så viktig är han. Lidström, Lennhammer, Gustafsson, Holm herregud jag skulle byta backuppsättning med Karlskrona på stående fot.
Bäst för att Zabel att Tim är skadad, petar man honom och ändå spelar med Ölvestad, Åberg, Johner och framförallt det största skämtet modern tid, Hank så sysslar man med fel yrke det är ett som är säkert.
Summa sumarum, utan Murray är vi sämst i serien försvarsmässigt. Precis som jag sa innan han lämnade. Så viktig va Dogge och nu kan vi se fram emot förra säsongen i repris, så jävla illa uppträder vi. Kan ni gnälla på domare hur mycket ni vill, Djurgården är ett bottenlag, såväl på pappret som på isen.
MEN faktum är att Karlskrona har mer spets och ett bättre försvarsspel än vad Djurgården har. Det är fakta! Utan Murray är vi såhär dåliga. Så viktig är han. Lidström, Lennhammer, Gustafsson, Holm herregud jag skulle byta backuppsättning med Karlskrona på stående fot.
Bäst för att Zabel att Tim är skadad, petar man honom och ändå spelar med Ölvestad, Åberg, Johner och framförallt det största skämtet modern tid, Hank så sysslar man med fel yrke det är ett som är säkert.
Summa sumarum, utan Murray är vi sämst i serien försvarsmässigt. Precis som jag sa innan han lämnade. Så viktig va Dogge och nu kan vi se fram emot förra säsongen i repris, så jävla illa uppträder vi. Kan ni gnälla på domare hur mycket ni vill, Djurgården är ett bottenlag, såväl på pappret som på isen.