Kristofer Ottosson-Insamling
- Lucky Luke
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Kristofer Ottosson-Insamling
Jag hänger också på. Jag känner att vi bör agera så snart som möjligt. Du kan även PMa mig ditt bg nummer om det inte har kommit upp något från DIF imorgon så stoppar jag in två tusingar på det. Va fan jag får väl köra med Euroshoppers grillkorv på grillen resten av sommaren. Vad gör man inte för Otto.... 

Kör du med knäckebröd också så har du min fulla respekt.Lucky Luke skrev:Va fan jag får väl köra med Euroshoppers grillkorv på grillen resten av sommaren.
- Lucky Luke
Självklart och med kranvatten till naturligtvisSjöwall skrev:Kör du med knäckebröd också så har du min fulla respekt.Lucky Luke skrev:Va fan jag får väl köra med Euroshoppers grillkorv på grillen resten av sommaren.

Själv kör jag enbart på smulorna som är kvar i brödrosten sen förra året!Sjöwall skrev:Kör du med knäckebröd också så har du min fulla respekt.Lucky Luke skrev:Va fan jag får väl köra med Euroshoppers grillkorv på grillen resten av sommaren.
Nu väntar jag på att förmiddagen skall komma, så jag kan dunka in mina stålar.
För Otto, för DIF, för framtiden!
@cCat
Du vet inte alls när DIFs konto kan komma upp? Challe sa inte när han trodde att det skulle kunna vara ordnat?
Du vet inte alls när DIFs konto kan komma upp? Challe sa inte när han trodde att det skulle kunna vara ordnat?
Knäckebröd... Det får vi nog med smulor av när säsongen börjat!Sjöwall skrev:Kör du med knäckebröd också så har du min fulla respekt.Lucky Luke skrev:Va fan jag får väl köra med Euroshoppers grillkorv på grillen resten av sommaren.
Köp inte knäckebröd - sponsra Otto, inte Leksand!

- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Flerbarnstillägget....Andy skrev:Så länge du hinner använda en del av barnbidraget för att slanta in till insamlingen får du vara hur "tvåbarnschockad" som helst.BOMBOM BOUCHARD skrev:Inte en chans att jag skulle lura av någon pengar (undantaget är vid pokerbordetSalas skrev:Jag vet inte riktigt varför, men -daniel- och Bombom Bouchard hade jag nog litat stenhårt på. Har inte träffat eller sett någon av dom, men nej fan, inte skulle dom blåsa mig på pengar om dom fick den chansen, eller hur grabbar?cCat skrev:Vem på forumet litar flest på då?)
Tyvärr hinner jag knappt med att läsa forumet numera, är inne i "tvåbarnschocken". Med en nyfödd hemma och ett storasyskon på 2 år finns inte mycket tid numera. Blir väl bättre om några veckor, hoppas jag.
Blev däremot uppriktigt glad att läsa vad du skrev Salas.
Minns själv hur det var....

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Sv: Re: Kristofer Ottosson-Insamling
Jo, och det är därför jag vill dra igång imorgon!Jonas1891 skrev:@cCat
Jag är också rädd att det kan dröja för länge..
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Rött för blodet genom hjärta och ven,
Gult för solens värmande sken,
Blått för himmel, regn och hav,
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
Gult för solens värmande sken,
Blått för himmel, regn och hav,
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
- Lucky Luke
Aj fan, tänkte jag inte på. Det lägger jag ner per omgående. Det får räcka med Euroshoppers grillkorv och kranvattnet. Helt ok faktisktAxel_K skrev:Knäckebröd... Det får vi nog med smulor av när säsongen börjat!Sjöwall skrev:Kör du med knäckebröd också så har du min fulla respekt.Lucky Luke skrev:Va fan jag får väl köra med Euroshoppers grillkorv på grillen resten av sommaren.
Köp inte knäckebröd - sponsra Otto, inte Leksand!(Du får inte köpa Wasa-knäcke heller!
)
Re: Sv: Re: Kristofer Ottosson-Insamling
Ja om DIF verkar dröja väldigt länge så kanske det är bäst att dra igång ändå. Då kanske Andys förslag är bra att låta en advokat ha koll på kontot och sen kanske det går att ge det som en gåva och slippa skatten.cCat skrev:Jo, och det är därför jag vill dra igång imorgon!Jonas1891 skrev:@cCat
Jag är också rädd att det kan dröja för länge..
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Det ni borde börja med är en omröstning här på forumet vilka som kan tänka sig att donera.
Känns som att det endast är ett tiotal personer som skriver i den här tråden...
i
Jag har då tänkt donera, även om jag inte skrivit något i tråden.isolerad skrev:Det ni borde börja med är en omröstning här på forumet vilka som kan tänka sig att donera.

Ledsen, men inte en chans att jag skänker pengar till ett anonymt alias på ett forum, även om det råkar vara DIF-forumet. Ingen misstro riktat mot någon speciell, bara generellt.
När väl det kontot kommer upp officiellt från DIF kan de räkna med minst en dagslön.
Även om det dröjer lite för dem är jag inte orolig. Första matchen spelas om över en och en halv månad. Gällande träning oroar jag mig inte heller, ser Otto att det finns en chans att han får spela kommer nog en rutinerad herre som han att hålla pli på både kropp och sinne.
När väl det kontot kommer upp officiellt från DIF kan de räkna med minst en dagslön.
Även om det dröjer lite för dem är jag inte orolig. Första matchen spelas om över en och en halv månad. Gällande träning oroar jag mig inte heller, ser Otto att det finns en chans att han får spela kommer nog en rutinerad herre som han att hålla pli på både kropp och sinne.
Håller med dig. Inte till ett privatkonto. När det officiellt är ute på hemsidan så sätter jag in.nevyn skrev:Ledsen, men inte en chans att jag skänker pengar till ett anonymt alias på ett forum, även om det råkar vara DIF-forumet. Ingen misstro riktat mot någon speciell, bara generellt.
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Jag håller också med om detta men samtidigt så ser jag det som ett problem om det tar flera dagar/veckor innan DIF startar insamlingen.Challen skrev:Håller med dig. Inte till ett privatkonto. När det officiellt är ute på hemsidan så sätter jag in.nevyn skrev:Ledsen, men inte en chans att jag skänker pengar till ett anonymt alias på ett forum, även om det råkar vara DIF-forumet. Ingen misstro riktat mot någon speciell, bara generellt.