KS: Djurgårdens IF - Timrå IK 14/3 - 2012
- Jim Morrison
Re: KS: Djurgårdens IF - Timrå IK 14/3 - 2012
http://www.expressen.se/sport/hockey/el ... at-orebro/
Oväntat? Nä. Snacka om att alla kommer göra samma sak. Snacka om förjävla kass målvakt.
Oväntat? Nä. Snacka om att alla kommer göra samma sak. Snacka om förjävla kass målvakt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Matchen förlorades när vi inte försöker göra mål när vi har 4 min pp i andra.
Tycker man borde ha tagit Time-out då, en jävligt bra chans att ta ledningen.
Det här laget vill inte vinna matcher.
Tycker man borde ha tagit Time-out då, en jävligt bra chans att ta ledningen.
Det här laget vill inte vinna matcher.
Helt jävla tom inombords. Fortsätter man att spela som ett gäng fi**or så finns chans att vi får möta AIK i Riksserien nästa år (om vi ens platsar där). 

Tråkigt att Wesslau har vikt ner sig så på slutet. Långa stunder den här säsongen har han vart våran bästa spelare.
Nu e de fannn på tiden att LAGET börjar spela hockey.......det sugger fett just nu med detta skit spel.
Bakar.....har vi det eller????
Måste börja jobba som ett lag.....alla måste vilja sammasak......annars e de allsvenskan nästa.
RYCK UPP ER NU GUBBAR NI VET ATT NI KAN. DE E DAX ATT VISA DET.
Bakar.....har vi det eller????
Måste börja jobba som ett lag.....alla måste vilja sammasak......annars e de allsvenskan nästa.
RYCK UPP ER NU GUBBAR NI VET ATT NI KAN. DE E DAX ATT VISA DET.
Mitt hjärta blöder. Snälla rädda upp det här.
- Caeruleus_Sancti
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Snart kan man inte viska fram ett "nästa match blir sjukt viktig..." .... fan dags att agera nu. Lite skott-träning inatt ? Öppna mål ska sitta, och ett power play lirar man fan i anfallszon, det lärde jag mig så tidigt som i björnligan.
Nattsvart just nu, och tomt.....
Nattsvart just nu, och tomt.....

Djurgårdsbonde? Res med Järnkaminerna - Sektion Syd!
Brandman och sjv.instruktör, och djurgårn tills jag dör.
DIFGrafik.se - ditt vattenhål för Djurgårdsgrafik.
Fråga. Vem var det som skänkte bort pucken till Linkan vid Timrås 2 - 1 mål?
känner för att mörda alternativt förstöra livet permanent för någon, ingen som råkar ha adressen till Bajen Janne eller Mats L
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
M Tjärnqvist.Donkels skrev:Fråga. Vem var det som skänkte bort pucken till Linkan vid Timrås 2 - 1 mål?
DIF!
- Jim Morrison
Mario Kempe är den enda som förtjänar beröm så här hälften in i kvalserien. Han är tamejfan bra varenda jävla match.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Ja det kunde man ge sig fan på att det var en av vår överbetalda legoknektar som ställde till detDaniel942 skrev:M Tjärnqvist.Donkels skrev:Fråga. Vem var det som skänkte bort pucken till Linkan vid Timrås 2 - 1 mål?
- Jim Morrison
Vidrig jävla norrlänning. Som hans vidriga brorsa.Donkels skrev:Ja det kunde man ge sig fan på att det var en av vår överbetalda legoknektar som ställde till detDaniel942 skrev:M Tjärnqvist.Donkels skrev:Fråga. Vem var det som skänkte bort pucken till Linkan vid Timrås 2 - 1 mål?
Återtåget börjar nu!
Med Järlan vid rodret......
Måste spy vidare nu.
Med Järlan vid rodret......
Måste spy vidare nu.
-
- Säsongskort: Ja
Det här laget får just så mycket skit som det förtjänar, alla suger verkligen hästballe. Men varför kommer det där jävla aset Järlefelt så lätt undan? Varför är det ingen som ställer honom mot väggen? Varför är det ingen som tvingar bort honom, då han uppenbarligen inte inser att han har misslyckats totalt och att han är persona non grata för alla djurgårdare? Varför har vi en inkompetent äckel-bajare som sportchef???
Avgå DJ Yes!