KS: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF, 16/3, 2012
- super djurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: KS: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF, 16/3, 2012
Djurgården kör inte den stilen. Alla får vara medDaniel942 skrev:Bänka Norman då.
- Lee Harvey Oswald
Har han gjort en enda bra sak sedan JVM-finalen?minalman skrev:Dom tar pucken från Zibbe som från ett barn. Ja just det, glömde...
Så otroligt överskattad
Åker skridskor som om han har brusten blindtarm, helt hopvikt
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Han är ju NHL-stjärna.Lee Harvey Oswald skrev:Har han gjort en enda bra sak sedan JVM-finalen?minalman skrev:Dom tar pucken från Zibbe som från ett barn. Ja just det, glömde...
Så otroligt överskattad
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- kronwalled
kedjesnusar för att klara av detta. De 6 minuterna som är kvar känns som en fucking evighet. SNÄLLA bryt trenden och håll en ledning nu för en gångs skull.
Alltid, Oavsett
Känns precis som det är vad han åker runt och tänker på. "Jag spelar säkert ändå i Ottawa nästa säsong, skit samma"Bjurre skrev:Han är ju NHL-stjärna.Lee Harvey Oswald skrev:Har han gjort en enda bra sak sedan JVM-finalen?minalman skrev:Dom tar pucken från Zibbe som från ett barn. Ja just det, glömde...
Så otroligt överskattad
Själv sitter jag och tuggar på apelsinskal. Nästan lika vidrigt som många spelare i vårat lag.kronwalled skrev:kedjesnusar för att klara av detta. De 6 minuterna som är kvar känns som en fucking evighet. SNÄLLA bryt trenden och håll en ledning nu för en gångs skull.
Född till sportchef.
Varför tar Berglund en intervju när det är powerbreak?
Ska vi tippa 2-2 19,59. 

"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Känns just nu som att långsamt dra ut en tand utan bedövning.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Antagligen efter misstänkt spark.Bjurre skrev:Ska vi tippa 2-2 19,59.
Född till sportchef.
Vi kan inte spela för att försvara en 2-1 ledning, det funkar fan inte. Måste försöka gå framåt..Javisst, många inkompetenta som inte kalrar göra mål, men man måste försöka vafan
Kämpa sista! Även fast jag inte tror på tre poäng men herrejävlar vad jag vill ha tre poäng. Gör min Lördag, SNÄLLA.
Precis klivit ut bilen. Snabb resumé någon?
-
- Säsongskort: Ja