Djurgårdens IF - HV71, 2/2 2012.
- Jim Morrison
Re: Djurgårdens IF - HV71, 2/2 2012.
Marcus Nilson är verkligen ingen Fredrik Bremberg. Helt jävla osynlig är han ju för fan. Han håller på att tillåta att Djurgården ska spela i kvalserien denna säsong och han ska vara vår ledande offensiva spelare. Vår kapten.
FAN vad jag saknar Linkan.
FAN vad jag saknar Linkan.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2012-02-02 21:06:07, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hoppas du skämtar!kronwalled skrev:Avgå Zabel! Smekmånaden är över!
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
- kronwalled
norrlandsgold skrev:Så jävla less att höra wikegårds jävla snurr om hur dåligt det är och det där gjorde dom bra.. Vafan coachar inte han nåt lag? Han som verkar veta allt om hockey och hur det ska spelas..
Trycker på mute och och så fort ja trycker på ljudet så går käften på han om hur dom ska spela!!!
Få igen käften...
Vad ska en expertkommentator snacka om då? Om inte just det...
Alltid, Oavsett
- kronwalled
Ja :)Nummer19 skrev:Hoppas du skämtar!kronwalled skrev:Avgå Zabel! Smekmånaden är över!
Alltid, Oavsett
- norrlandsgold
Alla andra expertkommenatorer snackar om vettiga saker. Men den där jäveln surrar ju som att han coachar djurgården.. Och ja blir så less.. varje gång han snackar i en djurgårdsmatch så blir ja less på att höra hans surr.. Att man trycker på mute knappen .. Inte så att man missar nåt när klockan typ aldrig slår ändå..kronwalled skrev:norrlandsgold skrev:Så jävla less att höra wikegårds jävla snurr om hur dåligt det är och det där gjorde dom bra.. Vafan coachar inte han nåt lag? Han som verkar veta allt om hockey och hur det ska spelas..
Trycker på mute och och så fort ja trycker på ljudet så går käften på han om hur dom ska spela!!!
Få igen käften...
Vad ska en expertkommentator snacka om då? Om inte just det...
Det finns bara ett mål.. Träffa det!
Vad fan håller Mackan på med?
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- minalman
1001 utvisningsminuter uppsummerat för Ledin nu. Hur många utvisninsminuter innan Djurgården gör mål?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Jim Morrison
Christian Eklund................ Fy fan din jävla tomte
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Hehe, vi är för sköna!.. 5 mot 3, Mackan fegar att ta skott och vips är det 4-4 istället!
Skickar oss till KS.Mäklaren skrev:Vad fan håller Mackan på med?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- Jim Morrison
Finns fan ingen DUMMARE hockeyspelare än Fimpen alltså. Jag älskar honom men fy fan vad korkad han är
hahaha... Skicka fimpen nu... Inte första gången han tar en idiotutvisning.
Claesson och Fimpen har nog fan tagit över bomboms roll
Jävla sopor!!
Claesson och Fimpen har nog fan tagit över bomboms roll

- minalman
hade Mackan skjutit hade Fimpens grej varit en genial skymning.Jim Morrison skrev:Christian Eklund................ Fy fan din jävla tomte
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Finns bara en Gustaf Wesslau!
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- Jim Morrison
? Det hade inte spelat någon roll om Mackan hade skjutit den stenhårt i krysset, det hade ändå blivit bortdömt. Så nej, det hade inte varit en "genial skymning"minalman skrev:hade Mackan skjutit hade Fimpens grej varit en genial skymning.Jim Morrison skrev:Christian Eklund................ Fy fan din jävla tomte