Linköpings HC - Djurgårdens IF. 19/1, 2012.
Re: Linköpings HC - Djurgårdens IF. 19/1, 2012.
Vi hade inte studsarna med oss idag... 

Jag är inte arg, och inte besviken.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Re: Linköpings HC - Djurgårdens IF. 19/1, 2012.
Japp, kanske hotar nån LHC-spelare för att de filmat också, vem vet. Mycket Twitter, lite hockey!Jim Morrison skrev:Ja, ska bli jättespännande att se vad Fimpen twittrar efter matchen. Kanske blir det nån skojjsig bild som han har fixat lite i paint eller så säger han att dom var dåliga och hoppas på bättre nästa match.SkönaDjurgårn skrev:Hem och vinn twittermatchen nu då, Fimpen.
Vem vet!
- Nummer19
- Säsongskort: Ja
Att vi slipper mer än hälften av dessa tomtar till spelare!Sjöwall skrev:Vad skulle spel i Allsvenskan betyda för DIF nästa säsong?
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Det är fan lika bra att lägga ner skiten.
Jag kommer såga Hardy nåt så fruktansvärt efter intervjun. Så var beredd att stänga av mig från detta forum på livstid.
http://www.difhockey.se/truppen ...en skam för Djurgårdens IF för all framtid!
- minalman
5-0. "Djurgårdarna" är rundningskoner.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
+1 på denCapcash skrev:eh... nej?Millwall skrev:Prio ett är och har alltid varit att piska gnaget. Kommer vi även före sorkarna i tabellen är det naturligtvis glädjande.Bjurre skrev:Du bryr dig inte om vi åker ur va bara vi vinner mot Aik?Millwall skrev:Det kan bli livat den 26/1.
Tar hellre guld och torskar ALLA derbyn än kommer sist och spöar gnaget!.. Min kärlek för DIF är större än mitt hat för AIK!

Detta borde vara prio ett för vilket lag man än håller på.. Kärleken till sitt eget lag SKA utan att ens tänka efter vara störst!
Just because I'm paranoid doesn't mean they're not out to get me.
-
Hur mycket salt kan dom gnugga in i mitt blödande Djurgårdshjärta...orkar inte mer nu.
Shit nu börjar ju Timrå vinna oxo.. det är inte för sen att komma sist! 

Jaha då var det historiskt stora siffror då. Försöker resonera med mig själv som så att vi hade nog kunnat vinna det här med killarna som är frånvarande men jag vette fan. Tycker inte alls LHC har imponerat verkligen inte utan det är våra spelare som är dåliga.
Att vi vann sist mot Timrå är fan värt bragdguldet
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- -daniel-
En helt OK första period följs upp av en skock med bajs. Jag orkar inte.
- minalman
Helt rätt. Hade Sillen satt 0-1 hade det varit en annan match.Salas skrev:Dagens förnedring får Cehlin ta på sig. Jävla sopa han är, får han förnyat kontrakt så ska fan hela styrelsen avgå. En mer ofarlig spelare måste man ju leta i år efter för att finna.
Gör han bara mål som han SKA göra i det läget han får, då blir matchen helt annorlunda. Och där kom 5-0 också, tack för den. Torskar vi mot Färjestad blir det kvalserien.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Fan vad humor det vore om vi skulle signa Peter Andersson sen så åker vi ur och Örebro går upp.
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
Järlan måste avgå. Hur fan kan man vänta till slutet av januari och konstatera att det inte finns några spelare tillgängliga för värvning? AVGÅ i kväll! Avgå Hardy din jävla sopa.