Djurgårdens IF - HV71, 27/10 2011
Re: Djurgårdens IF - HV71, 27/10 2011
Var väl annars en vanlig Djurgårdskväll i afton.
- Josef är lika dålig som alltid. Tråkigt att folk buade dock.
- Cehlin och Brodin åker fort men utan puckkontroll.
- Jimmie tacklar men det händer ändå inte mer.
- Wesslau är bra.
- Visst gjorde Kyle mål men det skjuts fortfarande för lite.
- "Hårde" Hardy står som vanligt för en fastfrusen gubbe som inte rör en min oavsett känsla.
Om man nu ska ta fram något positivt så var det bra snurr på Norman/Sillen/Turbo stundtals och Carlsson ska inte sågas allt för mycket, tycker jag.
- Josef är lika dålig som alltid. Tråkigt att folk buade dock.
- Cehlin och Brodin åker fort men utan puckkontroll.
- Jimmie tacklar men det händer ändå inte mer.
- Wesslau är bra.
- Visst gjorde Kyle mål men det skjuts fortfarande för lite.
- "Hårde" Hardy står som vanligt för en fastfrusen gubbe som inte rör en min oavsett känsla.
Om man nu ska ta fram något positivt så var det bra snurr på Norman/Sillen/Turbo stundtals och Carlsson ska inte sågas allt för mycket, tycker jag.
Jag säger ju det! Jockmaniac är den som levererar här, tillsammans med några andra. Några tycker visst att det är är stort att ha e-postat DIF Hockeys sportchef om meddelat att man är missnöjda med vad DIF Hocket levererar, andra levererar detta missnöje på ett icke-cybernetiskt vis.Magnutz skrev:"handväskan är kastad" måste fan vara det roligaste jag läst på grymt länge! (skrattar så jag gråter här, tack jock)
KROSSA GNAGET 14/11 ÄR VAD SOM GÄLLER NU!
Jag har Mäklar-abstinens. Kom igen nu. *waiting*
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Jag var på den här matchen:
http://www.difhockey.se/match.php?id=1925
Idag kändes som en pissigare match.
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
Känns lite viktigare att vinna mot Modo på lördag..Millwall skrev:Jag säger ju det! Jockmaniac är den som levererar här, tillsammans med några andra. Några tycker visst att det är är stort att ha e-postat DIF Hockeys sportchef om meddelat att man är missnöjda med vad DIF Hocket levererar, andra levererar detta missnöje på ett icke-cybernetiskt vis.Magnutz skrev:"handväskan är kastad" måste fan vara det roligaste jag läst på grymt länge! (skrattar så jag gråter här, tack jock)
Publikvärden precis nedanför stod för bra underhållning i periodpausen igen i alla fall, kul att någon presterar.
http://static.ak.fbcdn.net/rsrc.php/v1/ ... 78963&ev=0
http://static.ak.fbcdn.net/rsrc.php/v1/ ... 78963&ev=0
Drömma går alltidMillwall skrev: KROSSA GNAGET 14/11 ÄR VAD SOM GÄLLER NU!

Ärligt talat, vi vinner inte en enda match till med denna inställning... Vi må ha det mest kompetenta lag på papper men det är på isen det ska visas, och just nu är vi ett lag i lägre delen av Division 1..
Det här är bara löjligt. Snart tar jag också en paus om det fortsätter så här. Nu vill jag se att det händer lite saker och vi kan väl börja med att tacka Hardy för dem här åren samt riva Boumediennes kontrakt.
1. Hur ska du visa ditt missnöje?Millwall skrev:Jag säger ju det! Jockmaniac är den som levererar här, tillsammans med några andra. Några tycker visst att det är är stort att ha e-postat DIF Hockeys sportchef om meddelat att man är missnöjda med vad DIF Hocket levererar, andra levererar detta missnöje på ett icke-cybernetiskt vis.Magnutz skrev:"handväskan är kastad" måste fan vara det roligaste jag läst på grymt länge! (skrattar så jag gråter här, tack jock)
2. Gäller det inte att "krossa" i de fyra matcherna innan derbyt först och främst?
3. Vinner du hellre de fyra kommande matcherna och förlorar derbyt eller tvärtom?
Hehehe

inte om Dumbom är med på resan!Mash skrev:Bra att du stannar hemma! Antingen så står du där alltid oavsett eller så sitter du framför TVn, du går inte till Hovet när det går bra... Du går dit VARJE GÅNG, oavsett vad. Framförallt när du är säsongare...Donkels skrev:Jag går inte på en match till om master disaster 78 finns med i laguppställningen
Själv skulle jag vilja ha sett vad Soldier skulle skrivit om denna match, men han missade ju den. Lyckliga honom.Magnutz skrev:Jag har Mäklar-abstinens. Kom igen nu. *waiting*
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Den kanske bästa effekten vore just om 8091 ställde sig och skrattade ut laget.
Bara skrattade, i 60 minuter. Som om de vore cirkusapor, och vi bevittnade cirkus Brazil Jack.
"Men vadå, vi är stjärnor - se upp till oss"
Nej, vi skrattar och klappar er på huvudet.
Tjalalala, vi skrattar åt Djurgården.
För övrigt såg jag inte matchen, och det känns så jävla skönt.
Bara skrattade, i 60 minuter. Som om de vore cirkusapor, och vi bevittnade cirkus Brazil Jack.
"Men vadå, vi är stjärnor - se upp till oss"
Nej, vi skrattar och klappar er på huvudet.
Tjalalala, vi skrattar åt Djurgården.
För övrigt såg jag inte matchen, och det känns så jävla skönt.
Senast redigerad av DIF_Soldier den 2011-10-27 22:23:40, redigerad totalt 1 gånger.
Säg den glädje som varar
Satan vilket försvar vi hade då. Otroligt att det kan gå så här dåligt som det gör när man ser dem där spelarna.ludde- skrev:Jag var på den här matchen:
Varenda jävla inlägg du skriver här är fullt av skit och inte värt att läsa, kan du snälla gräva ner dig i ett hål och sluta skriva. Just nu tycker jag det är viktigare att hålla sig kvar i elitserien än att krossa ajk. Det är inte en käft här inne som har sagt att det är stort att maila sportchefen, de har bara skrivit att de gjort det. Så sluta kläcka ur dig onödiga kommentarer och håll bara käften rent ut sagt.Millwall skrev:Jag säger ju det! Jockmaniac är den som levererar här, tillsammans med några andra. Några tycker visst att det är är stort att ha e-postat DIF Hockeys sportchef om meddelat att man är missnöjda med vad DIF Hocket levererar, andra levererar detta missnöje på ett icke-cybernetiskt vis.Magnutz skrev:"handväskan är kastad" måste fan vara det roligaste jag läst på grymt länge! (skrattar så jag gråter här, tack jock)
Tack
Starta inga vendettor tack. Det är trist att läsa. Läs lusen av varandra via pm om ni måste. //Mod
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Det är i mångt och mycket redan sagt. Jag tror han medvetet undviker att upprepa sig, vilket är fräscht.Kentta skrev:Själv skulle jag vilja ha sett vad Soldier skulle skrivit om denna match, men han missade ju den. Lyckliga honom.Magnutz skrev:Jag har Mäklar-abstinens. Kom igen nu. *waiting*
Dagens match var en uppvisning i dålig attityd, bristande fokus, undermåliga prestationer... och ett passivt bås.
Nu vill jag läsa vad Mäklaren har på hjärtat!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.