Magnutz skrev:Operera ut visdomstand. Precis upplevt. :O
Gjorde det för ett tag sedan. Kändes inte ett dugg och gick på två sekunder. Däremot var nervositeten innan inte ett dugg kul.
Tog en timme för mig, inte nervös innan direkt, nu är det 1 Ibumetin och 2 alvedon per 8e timme. Dags för ny liten dos nu. Värker en del. I-lands-smärta? Sure, men det är den jag har, så då har jag ont.
Som sagt, en spruta bedövningsmedel, och en lätt vrickning på tanden så var den ute. Trodde inte det var sant. Och det är ju verkligen ett Ilandsproblem, men det tycker man ju inte just då
Har svårt att tycka synd om dig med tanke på det relativt tyngre ämnet som diskuterades precis ovanför dig.
Dålig timing, min vän
Inget know the feels från mig denna gång.
Joo nog för att plocka visdomständer är lite av en fobi för mig, så blev det kanske det största I-landsproblemet nu Men någon måste ju andra sidan komma efter den diskussionen, Mange tog tjuren i hornen
Förövrigt är cancer skit, som dessutom drabbat min familj hårt genom åren... Död åt skiten, och den kan bara glömma att den ska ta mig också!
Har svårt att tycka synd om dig med tanke på det relativt tyngre ämnet som diskuterades precis ovanför dig.
Dålig timing, min vän
Inget know the feels från mig denna gång.
Joo nog för att plocka visdomständer är lite av en fobi för mig, så blev det kanske det största I-landsproblemet nu Men någon måste ju andra sidan komma efter den diskussionen, Mange tog tjuren i hornen
Förövrigt är cancer skit, som dessutom drabbat min familj hårt genom åren... Död åt skiten, och den kan bara glömma att den ska ta mig också!
Up yours!
Cancer är bland det skitigaste som finns. Fuck it.