Landslagshockey
Re: Landslagshockey
Var fint att ta guld =) ossi väänänen förtjäna det =)
Tarja Halonen
Martti Ahtisaari
Timo Soini
Juha Valjakkala
Läste att finnar hade bränt den svenska fanan i Haparanda. Pajasar. Men å andra sidan är det inget vackert folk, så det är väl det roligaste dom kan komma på. Tur för dom att det finns svenska gener hos en del. Ovanstående fyra saknar det i alla fall.

Läste att finnar hade bränt den svenska fanan i Haparanda. Pajasar. Men å andra sidan är det inget vackert folk, så det är väl det roligaste dom kan komma på. Tur för dom att det finns svenska gener hos en del. Ovanstående fyra saknar det i alla fall.

Vem vill ha Finnar?
Snart är det landskamp mellan Sverige och Finland på Råttsunda. Undrar just om finnarna törs spela Allan då med bränning av den svenska flaggan?
Däremot kanske det ska brännas finska flaggor...
Däremot kanske det ska brännas finska flaggor...
Finlands förbundskapten kommer hem:
Haha, Jag bor i Haparanda, var lite överdrivet som stog i tidningarna.
Var ju då på plats och titta lite, slagsmålen var ungefär som en normal kväll då man är på krogen i torne eller happis =).
Har hänt vid svensk vinst oxå att Finska flaggan brunnit då på andra sidan gränsen så om det har med vett och göra eller sprit låter jag vara osagt =).
Var ju då på plats och titta lite, slagsmålen var ungefär som en normal kväll då man är på krogen i torne eller happis =).
Har hänt vid svensk vinst oxå att Finska flaggan brunnit då på andra sidan gränsen så om det har med vett och göra eller sprit låter jag vara osagt =).
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Gustaf Wesslau står ikväll. Kul för honom, men jag undrar om inte råttan Mårts har nåt jävligt i kikaren.
Gustaf får förmodligen stå på söndag. Lagom kul att ge gnaget handikapp...
Gustaf får förmodligen stå på söndag. Lagom kul att ge gnaget handikapp...
Säg den glädje som varar
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Kändes ganska väntat, faktiskt. Wesslau är i betydligt bättre form än Fasth för tillfället... Men jag oroades redan från början för det tajta spelschemat, iofs är väl Gustaf rätt van från en del back-to-back games från förra säsongen i AHL enligt egen utsago men jag tror det är rätt så slitsamt när matcherna spelas i olika länder.
KÄMPA, WESSLAU!
KÄMPA, WESSLAU!
Ska faktiskt bli kul att kolla på matchen ikväll,roligare att wesslan står än fasth. Tror endå wesslau kommer göra bättre ifrån sig än fasth på måndag. Fast har nog större press på sig med. Dessutom måste han juh byta benskydd 

Underbart att se Djurgårdshjälmen i landslagsdressen!
Landslagshockey
Att Nedved fortfarande har ett sånt jäkla skott!
Lika tyst som alltid i Ö-vik...
Lika tyst som alltid i Ö-vik...
2014-04-07, vad hände?
Landslagshockey
Ja, riktigt snyggt!Kentta skrev:Underbart att se Djurgårdshjälmen i landslagsdressen!

Saknar Kronwall, tänk om vi hade ekonomiskt utrymme för att ha honom samtidigt som Tjärna sr... (Och självklart att han ville vara hos oss) då hade vi snackat en sjyst backlinje.
Ingen höjdarmatch av Wesslan so far, kämpa.
Kentta skrev:Ingen höjdarmatch av Wesslan so far, kämpa.
Är inte hans fel på något vis. Spelet funkar inte och han får inte den hjälpen han förtjänar dessutom några riktiga svåra styrningar. Godkänd.