Skadetråden
Re: Skadetråden
Trevligt.. Ragge spelar en match och blir skadad på en gång.. på ett nytt ställe.
Nåja, om det är en så allvarlig skada eller om det är paranoia vet jag inte, men enligt matchsnacket inför matchen idag (Mot Håve) så hade han fått en smäll mot nederkroppen mot brynäs och skulle antagligen inte vara med idag.
Med all min respekt till Ragge, men om du går sönder på nya ställen stup i kvarten, är det inte bättre att gå av?
Nåja, om det är en så allvarlig skada eller om det är paranoia vet jag inte, men enligt matchsnacket inför matchen idag (Mot Håve) så hade han fått en smäll mot nederkroppen mot brynäs och skulle antagligen inte vara med idag.
Med all min respekt till Ragge, men om du går sönder på nya ställen stup i kvarten, är det inte bättre att gå av?
Nu ska vi inte dra förhastade slutsatser. Kan ju bara vara en kraftigare lårkaka eller vad som helst.
Hellre en ny skada än att han slog upp axeln.
Hellre en ny skada än att han slog upp axeln.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Har letat fram mina gamla kladdkritor och håller som bäst på med att måla fan på väggen.
Ragges axel är orsaken till vilan och inget annat. Han såg riktigt besvärad ut under Brynäsmatchen.

Ragges axel är orsaken till vilan och inget annat. Han såg riktigt besvärad ut under Brynäsmatchen.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Lee Harvey Oswald
BOMBOM BOUCHARD skrev:Har letat fram mina gamla kladdkritor och håller som bäst på med att måla fan på väggen.![]()
Lägg av nu, inte sånt precis innan helgen

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Okey, har bara hunnit halva fan. Skickar på sonen kritorna, han ska få måla en teckning till Edin och avvaktar mitt eget kladdande till nästa vecka.Lee Harvey Oswald skrev:BOMBOM BOUCHARD skrev:Har letat fram mina gamla kladdkritor och håller som bäst på med att måla fan på väggen.![]()
Lägg av nu, inte sånt precis innan helgen
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Daniel942
- Säsongskort: Ja
Ragge har en känning från matchen mot Brynäs. Han är inte sjuk och känningen har inget med (den rehabade) axeln att göra. Han var med ner och värmde på is i Jönköping men kändes inte hundra procent och då ville vi inte chansa. Vi spelar inte nästa match förrän på tisdag och då är han tillbaka.
(http://marieshockeyblogg.blogspot.com/)
(http://marieshockeyblogg.blogspot.com/)
DIF!
Hur ser det ut med "Riddarn", läste i aftonbladet att det fanns risk att hans karriär kunde riskeras.
Hittar dock inte artikeln nu.
Hittar dock inte artikeln nu.
Ceterum censeo Solnam delendam esse.
- Daniel942
- Säsongskort: Ja
Från blogg ang. dagens träninng:
Marcus Ragnarsson var med och körde för fullt i dag. Det var bara målvakten Stefan Ridderwall som saknades men glädjande är att han kommer att träna med laget igen på måndag. Det innebär att Tim Sandberg återvänder till Sundsvall.
Marcus Ragnarsson var med och körde för fullt i dag. Det var bara målvakten Stefan Ridderwall som saknades men glädjande är att han kommer att träna med laget igen på måndag. Det innebär att Tim Sandberg återvänder till Sundsvall.
DIF!
Trist. Hade hellre skickat Riddarn till norrland.
- Stockholmare
+1Henkos skrev:Trist. Hade hellre skickat Riddarn till norrland.
SELECT * FROM Users WHERE clue > 0
0 rows affected
0 rows affected
Vart har alexander deilert tagit vägen? skadad eller, eftersom han inte spelar..?
Saknar du honom?sillen skrev:Vart har alexander deilert tagit vägen? skadad eller, eftersom han inte spelar..?
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Mäklaren skrev:Saknar du honom?sillen skrev:Vart har alexander deilert tagit vägen? skadad eller, eftersom han inte spelar..?
Han kanske inte är någon hjälte i dif som avgör match efter match, men jag tycker att han gör ditt jobb väl och vi måste ge honom något år till sen är han riktigt bra.. Rolig spelstil att titta på och läser spelet riktigt bra..
Vart har han tagit vägen? Det står ingenting om honom på någon skadelista etc, är han satt åt sidan eller....??
Deilert gör en okej insats ibland. För det mesta är han en sämre version av Oscar under förra hösten. Det funkar inte att låta han vara med för att han är rolig att kolla på.
Enbom skrev:Deilert gör en okej insats ibland. För det mesta är han en sämre version av Oscar under förra hösten. Det funkar inte att låta han vara med för att han är rolig att kolla på.
Nej men det spelar väll ingen roll vad jag tycker, min fråga var om det är någon som vet varför han inte spelar? Det står ingenting om honom att han skulle vara skadad ellr ifrånsatt.. det står ingenting..
ÄR DET NÅGON SOM VET?!?!?!?