DIFTV - frågor och önskemål
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: DIFTV - frågor och önskemål
Går rykten om att ännu ett avsnitt av "vår bästa tid är nu" är inspelat.. Lovely.
DIF!
- SirDIFalot
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Intervju med Mika kommer strax. På den funkar ljudet som det ska också. Blev tyvärr väldigt dåligt på Widing.SirDIFalot skrev:Intervju med Hannula tack!
- Daniel942
Toppen! Skulle gärna vilja ha lite matchuppladdningsklipp imorgon från uppvärmningen, och inte att glömma intervjuer efter matchen.Jimmy Peterson skrev:Intervju med Mika kommer strax. På den funkar ljudet som det ska också. Blev tyvärr väldigt dåligt på Widing.SirDIFalot skrev:Intervju med Hannula tack!
DIF!
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Från värmningen är det svårt att hinna med klipp. Dels har jag mycket att göra, men framförallt tar det ohyggligt lång tid att ladda upp klippen. Förhoppningsvis blir detta bättre kommande säsong. Hinner jag tar jag med vanliga kameran ner och fotar i stället.Daniel942 skrev:Toppen! Skulle gärna vilja ha lite matchuppladdningsklipp imorgon från uppvärmningen, och inte att glömma intervjuer efter matchen.Jimmy Peterson skrev:Intervju med Mika kommer strax. På den funkar ljudet som det ska också. Blev tyvärr väldigt dåligt på Widing.SirDIFalot skrev:Intervju med Hannula tack!
Efter match blir det intervjuer. Det ska det vara från varje match framöver.
- Daniel942
Bra surr.Jimmy Peterson skrev: Från värmningen är det svårt att hinna med klipp. Dels har jag mycket att göra, men framförallt tar det ohyggligt lång tid att ladda upp klippen. Förhoppningsvis blir detta bättre kommande säsong. Hinner jag tar jag med vanliga kameran ner och fotar i stället.
DIF!
-
Låter bra. Mer intervjuer från spelare som man inte brukar få se så mycket av, typ Josef, Falk osv.
Dags att uppdatera biljettsidan också. Just nu är det mycket som gammalt som ligger. Även en bild på Hannula på spelarsidan önskas.
Dags att uppdatera biljettsidan också. Just nu är det mycket som gammalt som ligger. Även en bild på Hannula på spelarsidan önskas.
- Daniel942
Det där sista har väl ändå inte någonting att göra med DIFTV?Bäst-i-stan skrev:Låter bra. Mer intervjuer från spelare som man inte brukar få se så mycket av, typ Josef, Falk osv.
DIF!
-
Känns som att det är lönnlöst att skriva något i förbättra hemsidan tråden, får inge svar där. Nu när det äntligen var någon från redaktionen inne passade man på att påpeka det. Kanske uppdateras det. Vem vet?Daniel942 skrev:Det där sista har väl ändå inte någonting att göra med DIFTV?Bäst-i-stan skrev:Låter bra. Mer intervjuer från spelare som man inte brukar få se så mycket av, typ Josef, Falk osv.
Konstruktiv kritik mottages med öppna armar. Men överdriv inte sådär. //MOD
- Daniel942
Hyll för bilderna innan matchen! Sånt vill jag gärna se mycket mer av.Jimmy Peterson skrev: Från värmningen är det svårt att hinna med klipp. Dels har jag mycket att göra, men framförallt tar det ohyggligt lång tid att ladda upp klippen. Förhoppningsvis blir detta bättre kommande säsong. Hinner jag tar jag med vanliga kameran ner och fotar i stället.
DIF!
Det kommer givetvis massa DIFTV från matchen, men jag är lite sen då jag o Fjäll också gjort intervjuer till morgondagens 08 Hockey (Fimpen är gäst). I 08 kommer ni bland annat få höra Ridderwall prata om annat än hockey, och Printz analyserar sin fight.
Men åter till ämnet, det kommer publikklipp, sergerfirande och intervjuer med Mark, Oskar, Tjärna och Viding. Det dyker upp så fort som möjligt, men det tar sin tid att göra i ordning dem vilket jag hoppas att ni har överseende med.
Men åter till ämnet, det kommer publikklipp, sergerfirande och intervjuer med Mark, Oskar, Tjärna och Viding. Det dyker upp så fort som möjligt, men det tar sin tid att göra i ordning dem vilket jag hoppas att ni har överseende med.
Den som väntar på något gott väntar aldrig för längeWilleB skrev:Det kommer givetvis massa DIFTV från matchen, men jag är lite sen då jag o Fjäll också gjort intervjuer till morgondagens 08 Hockey (Fimpen är gäst). I 08 kommer ni bland annat få höra Ridderwall prata om annat än hockey, och Printz analyserar sin fight.

Bra jobb med att få dit Fimpen, Wille!
Fråga om Riddarn om bilden på han är äkta, så att vi får tyst på gnagarna.
Härliga Wille!WilleB skrev:Det kommer givetvis massa DIFTV från matchen, men jag är lite sen då jag o Fjäll också gjort intervjuer till morgondagens 08 Hockey (Fimpen är gäst). I 08 kommer ni bland annat få höra Ridderwall prata om annat än hockey, och Printz analyserar sin fight.
Härliga Fimpen!
Härliga Djurgår´n!
- Daniel942
Boys, ni som klagar på DIFTV:
Vet inte om det bara är jag, men det vi har känns typ 1000 gånger bättre.
Vet inte om det bara är jag, men det vi har känns typ 1000 gånger bättre.
DIF!