Djurgårdens IF - Färjestads BK, 5/1 2006

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Stocky
Säsongskort: Ja

Inlägg av Stocky »

Tack alla som va på Hovet idag och gjorde denna match bland det ballaste man sett!!

Kanon snyggt Tifo
sebbe90

Inlägg av sebbe90 »

Skööööööönaste matchen jag varit på! så jävla häligt! :D
Användarvisningsbild
Zkar

Inlägg av Zkar »

Kunde tyvärr inte närvara själv, vilket jag nästan skämdes över. Vill bara ge en eloge till alla som har engagerat sig inför matchen. NI ÄR GULD VÄRDA!
DIF evigt trogen
Elvis

Inlägg av Elvis »

Ni som inte var med på matchen missade verkligen ngt!
Sveriges sämsta klack skrev hockeyhistoria - ironiskt nog den största klacken elitserien någonsin har haft :lol:
nutarvidom

Inlägg av nutarvidom »

Alltså vilket enormt jävla tryck. Jag har aldrig upplevt ett sånt tryck på en hockeymatch tidigare! Sanslöst grymt!
wExL

Inlägg av wExL »

Fy fan vilken match grabbarna gör. Detta är ett konstanterande att vi platsar i Slutspelet. Men hjälp av trogna Djurgårdare på Läktaren som var underbara idag så kommer det att bära vägen.
Grabbarna gjorde en kanonmatch idag och Per Eklunds sista mål som innebar ett hattrick var en puck som inte borde gått in men vilken lycka när det gjorde det.
Härligt att det kom så många och särkilt i Klacken. Det är så man gråter.

Djurgården är verkligen på ge igen. På en väg till det forna Dif om några år kanske? Det Storhets Dif som hade respekt i varje ishockeyspelare. Ett namn som man aldrig kommer att glömma. DIF, Djurgården
Therocket1 får tummen upp. Bra jobbat
gojken
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av gojken »

Bra skrivet :D
wExL

Inlägg av wExL »

gojken skrev:Bra skrivet :D
Tackar, kom från hjärtat.
Så tycker nog de flesta trogna Djurgårdare
Therocket1 får tummen upp. Bra jobbat
John älskar DIF!

Inlägg av John älskar DIF! »

fan vilket tryck som man hörde på radion!! kunde tyvärr inte närvara pga hade match i min egna sport basket... men när man kommer hem vid 8a tiden o sätter på radion o hör vilket jävla tryck de är blir man ju sur på sig själv för att man valde en match i basket mot att vara i globen:(
aja vi ses mot modo den 12 då ävlar ska vi fylla ståplats o krossa bönderna från ö-vik!!

FORZA DIF!! ALLA TILL GLOBEN DEN 12:)
Användarvisningsbild
Zkar

Inlägg av Zkar »

John älskar DIF! skrev:...men när man kommer hem vid 8a tiden o sätter på radion o hör vilket jävla tryck de är blir man ju sur på sig själv för att man valde en match i basket mot att vara i globen:(...
Hovet man ;)
DIF evigt trogen
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Med risk för att klassas som glädjedödare, men jag skulle bli otroligt förvånad om klacken i nästa hemmamacth mot MoDo blir större än 85-100pers.(hoppas jag har fel)
En gång , ingen gång.
Jag menar ,25 hemmamatcher & Järnkaminerna väljer ut en (1).
Pinsamt tycker jag...

Per Eklund sa en kul sak.
-Hoppas att det ser ut så här i fortsättningen också.
tror inte inte att han tror på det själv...

Det är trots allt så att DIF med detta lågbudgetlag kan ta sig till slutspel, mot alla odds=bragdguldsläge.
Men då krävs det betydligt bättre uppslutning från alla Djurgårdare.
Tyckte nog att några av FBK:s mindre rutinerade spelare såg lite skraja & vilsna ut igår.
Det är ju sånt som kan fälla avgörandet i hemmamatcherna mot MoDo & Timrå där allt kommer att avgöras.

En riktig nostalgitripp igår, kändes som man var 12år igen.....
John älskar DIF!

Inlägg av John älskar DIF! »

Zkar skrev:
John älskar DIF! skrev:...men när man kommer hem vid 8a tiden o sätter på radion o hör vilket jävla tryck de är blir man ju sur på sig själv för att man valde en match i basket mot att vara i globen:(...
Hovet man ;)

oj sry..råkade skriva fel..hoppas jk har tagit mycket bilder så man får se hur allt såg ut :D de finns ju nåra bilder här på dif hockeys hemsida men man vill ju ha ännu fler o kolla på:D
Pinocchio
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Pinocchio »

Lee Harvey Oswald skrev:Med risk för att klassas som glädjedödare, men jag skulle bli otroligt förvånad om klacken i nästa hemmamacth mot MoDo blir större än 85-100pers.(hoppas jag har fel)
En gång , ingen gång.
Jag menar ,25 hemmamatcher & Järnkaminerna väljer ut en (1).
Pinsamt tycker jag...
Det var inte många rätt där inte.
Nöjer mig med att svara att du då kommer bli otroligt förvånad...
edde

Inlägg av edde »

"Sveriges grymaste tifo någonsin inom hockeyn" Vart det inte så det lät...
Men det var ju inget speciellt med det... 2st OH flaggor.. hur svårt är det att göra... hmm...
Det snyggaste tifot inom hockeyn som gjort är leksands jubileums tifo...

Sen att ni lyckas få ihop 2000 man till en match medans andra lag har runt 1000 man varje match.. det är skillnad

http://www.superstars.nu/index.php?PHPS ... &LVLC=2156
http://www.superstars.nu/index.php?PHPS ... &LVLC=2134

Skulle ni vara så många varje match visst.. då skulle ni vara en bra klack, men nu när vi va uppe i sthlm första gången så var det pinsamt att se... runt 40-50 man på eran stå plats... blev utsjugna av en buss från jkpg...

SÅ VISA ERAT STÖD VARJE MATCH OCH INTE BARA EN GÅNG OM ÅRET!
Användarvisningsbild
Stocky

Inlägg av Stocky »

Edde

Vad är det för speciellt med Leksands tomtebloss i mitten då?
Skriv svar