SHL-tips inför säsongen / in och tippa

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
-daniel-
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av -daniel- »

Philly Flu skrev: ↑2026-10-08 08:09:13
-daniel- skrev: ↑2026-10-08 07:09:16 Läget efter sex omgångar

Ledarbytet är ett faktum. Doyle1, som efter fyra omgångar låg trea och smög i skuggorna, har tagit över tronen med 39 poäng. Fem exakta resultat är flest i hela tävlingen, och det var de som avgjorde. Den tålmodiga stilen gav utdelning till slut.

Ackemannen tappade ledningen men är bara två poäng bakom, på 37. Han har lika många rätta vinnare som Doyle1, så skillnaden ligger helt i de exakta träffarna. Ingen ska räkna bort honom.

LeeHarvey håller tredjeplatsen med 34 poäng och har något ingen annan har: flest rätta vinnare av alla, 30 stycken. Han vet vem som vinner nästan varje gång. Får han bara in några exakta siffror kan han gå hela vägen.

Veckans klättrare heter Rambärs, som har gått från sjunde till fjärde plats med 33 poäng och fyra exakta. Strax bakom ligger seppuko på 32.

Fem deltagare skiljer bara sju poäng åt, och en omgång kan ge upp till 21. Toppen är vidöppen.

I kväll spelas omgång 7. Tippa före kl 18:00.
Säsongen är lång; mycket kan hända. Jag trimmar in mitt spelsystem undan för undan. Jag är på en resa och är säker på att inom kort närma mig pallplats. Jag litar 100 % på processen.
Jag litar på processen men inte mina egna tippnings-skills. :D
Ackemannen
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Ackemannen »

-daniel- skrev: ↑2026-10-08 07:09:16 Läget efter sex omgångar

Ledarbytet är ett faktum. Doyle1, som efter fyra omgångar låg trea och smög i skuggorna, har tagit över tronen med 39 poäng. Fem exakta resultat är flest i hela tävlingen, och det var de som avgjorde. Den tålmodiga stilen gav utdelning till slut.

Ackemannen tappade ledningen men är bara två poäng bakom, på 37. Han har lika många rätta vinnare som Doyle1, så skillnaden ligger helt i de exakta träffarna. Ingen ska räkna bort honom.

LeeHarvey håller tredjeplatsen med 34 poäng och har något ingen annan har: flest rätta vinnare av alla, 30 stycken. Han vet vem som vinner nästan varje gång. Får han bara in några exakta siffror kan han gå hela vägen.

Veckans klättrare heter Rambärs, som har gått från sjunde till fjärde plats med 33 poäng och fyra exakta. Strax bakom ligger seppuko på 32.

Fem deltagare skiljer bara sju poäng åt, och en omgång kan ge upp till 21. Toppen är vidöppen.

I kväll spelas omgång 7. Tippa före kl 18:00.
Nu har verkligenheten börjat komma ikapp denna nykomling. Det går tyvärr inte att leva på hög skotteffektivitet och tveksamma underliggande siffror säsongen ut...
Skriv svar