dr111DIF skrev: ↑2025-03-03 09:40:11
SHL-scenario vill vi väl ha hem Englund och G Lindström. En offensiv högerfattad transatlant på det så är backsidan klar. Björnfot högst möjligt namn annars också.
Offensivt är Bemström realistiskt drömnamn. Holtz kan behöva en nystart, klart realistiskt. AJF.
Sören har väl kontrakt så känns inte realistiskt.
Englund är ejentligen en väldigt medioker back
Folk vill endast ha honom för hans slagsmål men i SHL skulle det betyda många minuter i BP.
Bernard och Johansson. Första backpar
Och Linus Söderström målvakt
Sedan vill jag satsa på Vejdemo 1a Center med Bemström och AFj.
Noa har inte gått så bra i AHL så där är en Center till
Dom har tyvärr kontrakt men det är en framtida stomme
Satt bara och väntade på att någon skulle rata Englund för att han står upp i fighter. Den moderna supportern! "Medioker", jaa jösses.
Så du menar att dom du väntar på inte får ha den åsikten
Viken tur att vi skiter i det
Det är klart ni får. Men den är vansinnig
Vansinnga åsikter är allt som oftast de roligaste, forumet behöver roligheter
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
dr111DIF skrev: ↑2025-03-03 09:40:11
SHL-scenario vill vi väl ha hem Englund och G Lindström. En offensiv högerfattad transatlant på det så är backsidan klar. Björnfot högst möjligt namn annars också.
Offensivt är Bemström realistiskt drömnamn. Holtz kan behöva en nystart, klart realistiskt. AJF.
Sören har väl kontrakt så känns inte realistiskt.
Englund är ejentligen en väldigt medioker back
Folk vill endast ha honom för hans slagsmål men i SHL skulle det betyda många minuter i BP.
Bernard och Johansson. Första backpar
Och Linus Söderström målvakt
Sedan vill jag satsa på Vejdemo 1a Center med Bemström och AFj.
Noa har inte gått så bra i AHL så där är en Center till
Dom har tyvärr kontrakt men det är en framtida stomme
Englund är en defensivt präglad back med gott om NHL-rutin som skulle platsa fint i en Kimby-backsida. Att han är hårdför dessutom är ju ingen nackdel för min skull iaf. Passar bra in i att det ska göra ont och möta Djurgårn.
Simon Johansson är väl däremot verkligen tveksam i ett första backpar om det blir SHL? Dessutom kontrakt över 25/26 och samma sak gäller med Bernhardt, Söderström och Vejdemo. Försökt hålla det realistiskt med att vi inte skulle lägga miljoner på att köpa ut befintliga kontrakt från andra klubbar.
Osten östlund skrev: ↑2025-03-03 18:42:42
Om SHL . Så säger Wiken att det behövs en ny femma. Kontrakt är tagen med spelare, visa kan vänta ett tag till.
Om SHL . Så säger Wiken att det behövs en ny femma. Kontrakt är tagen med spelare, visa kan vänta ett tag till.
Fimpen förlängde idag!
Bara en?
Det han slängde ur sig på medlemsmötet. Svårt att vara konkret, pga HA nu.
Sa inget om slips. Men gissar på att han inte kör med Andren i ev SHL?
Fimpen förlängde idag!
Bara en?
Det är väl ganska standard, att du tar in cirka fem spelare, en femma med spelare som du inte kan få in om du spelar i HA men kan få om du spelar i SHL.
Eftersom han inte är draftad ännu så väger väl vårat kontrakt ganska tungt va?
Vill klubben som draftar honom ha över honom redan i höst, då fattar jag att vi inte har något att sätta emot. Men det kan väl omöjligt vara så att de kan placera honom i SHL om vi blir kvar i Hockeyallsvenskan? Med tanke på att han har kontrakt.
Eftersom han inte är draftad ännu så väger väl vårat kontrakt ganska tungt va?
Vill klubben som draftar honom ha över honom redan i höst, då fattar jag att vi inte har något att sätta emot. Men det kan väl omöjligt vara så att de kan placera honom i SHL om vi blir kvar i Hockeyallsvenskan? Med tanke på att han har kontrakt.
Om hans framtida NHL klubb verkligen vill att han spelar i AHL/SHL/NHL nästa säsong så har jag extremt svårt att tro att Eklund kommer ställa sig på tvären. Men skönt att han blir kvar i HA iaf