HA 23/24: Djurgårdens IF - Västervik 7/1
Nu har vi börjat larva oss och försöker spela utan att bli svettiga igen. Precis som mot Östersund. Spela rakare och hårt.
Rensfeldt-kedjan är undermålig. Skräll ändå, då de brukar kriga när Wersäll är med.
Rensfeldt-kedjan är undermålig. Skräll ändå, då de brukar kriga när Wersäll är med.
Arg klasen
Sjukt temposänkning efter 3-0.
Gillar ändå att Klasen är aå där härligt sur efter 3-0
Gillar ändå att Klasen är aå där härligt sur efter 3-0
”Vi kan göra allt bättre och köra över dom ännu mer.”
Linus Klasen
Bonnjävlar!
Linus Klasen
Bonnjävlar!
Sväva i det blå
Klasen är underbar, helt skitförbannad trots 3-0!
Precis så ska det vara, domarna dömer inte korrekt för vi leder, Klasen tycker vi spelar "skit" och borde leda mer. Love him!

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Fantastiskt. Lite väl avslappnat på slutet bara. Skulle vara kul att få se tvåsiffrigt antal mål för hemmalaget, tror aldrig jag sett det.
Avskaffa tre mot tre.
-
4-0 , då blir det nervöst!?
- BloodBride
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det är inte vi som är bra det är Västervik som är skitdåligt. Det här blir säkert spännande innan matchen är över.
Trodde faktiskt att Klasen hade överspelat straffen... Men tji fick jag, vilket mål!
Kan man klara 40 min till utan att göra det spännande? Det ska bli intressant att följa!
Kan man klara 40 min till utan att göra det spännande? Det ska bli intressant att följa!
Fyfan vad Kevin och hammarlund har problem i egen zon med Västervik, undrar hur det ska gå nåt kopacka och company
Dags att vakna nu innan det blir spännande igen.
Kommer bli spännande sanna mina ord. Helt oförmögna att ösa på. Måste bli omständiga och bekväma. Kolla på Kevin, hur han beter sig. Behövs en Nyman i dessa stunder. Jävla trams!
3-2 om vi haft Andrén i kassen.