HA 22/23: Djurgårdens IF - Västervik 12/10
Nee, jag kan inte se det...Om det beror på KG eller Fagerwall låter jag vara osagt.
På pappret är det ett riktigt starkt lag, men det händer inget på isen (utöver premiär-matchen).
Nu är det frågan att överhuvudtaget ta sig till slutspelet... Man hade större förhoppningar inför säsongen.
På pappret är det ett riktigt starkt lag, men det händer inget på isen (utöver premiär-matchen).
Nu är det frågan att överhuvudtaget ta sig till slutspelet... Man hade större förhoppningar inför säsongen.
- Jim Morrison
Någonting är fel. Hoppas man lyckas identifiera vad i god tid.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jo, som om man tankar diesel i en bensinbil, det hackar som fanJim Morrison skrev: ↑2022-10-12 18:29:30 Någonting är fel. Hoppas man lyckas identifiera vad i god tid.
-
8 skott på mål i en hemmamatch mot Västervik, lol.
I April var man riktigt revanschsugen och taggad, sedan har intresset bara dalat.
Det är en bedrift i sig av Fagervall att få ett, på pappret, otroligt bra lag att se så dåligt ut, det ger jag honom.
I April var man riktigt revanschsugen och taggad, sedan har intresset bara dalat.
Det är en bedrift i sig av Fagervall att få ett, på pappret, otroligt bra lag att se så dåligt ut, det ger jag honom.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vi har ingen som crashar nätet. Ingen som sätter in en tackling. Ingen som skapar känslor eller taggning.
Jag tycker ändå att samtliga av juniorerna tar ett litet steg framåt av att spela tillsammans. Lekkerimäki känns lite mer involverad.
Men snälla...kan vi inte bara vara överens om att Liss inte ska spela något mer i 5v5... Han kan stå och måtta skott i PP.
Men han ska inte vara någonstans i närheten av att vara puckförande någonstans.
Jag tycker ändå att samtliga av juniorerna tar ett litet steg framåt av att spela tillsammans. Lekkerimäki känns lite mer involverad.
Men snälla...kan vi inte bara vara överens om att Liss inte ska spela något mer i 5v5... Han kan stå och måtta skott i PP.
- diftobbe89
Laget kan ju vara bra spelare för spelare men ändå vara felbyggt. Jag saknar ju verkligen kraft och spelare som tar sig in där det händer och får dom där ”skitmålen”.
Vi åker ju runt och snurrar på utsidan hela tiden, mot ett tight försvar, relativt ofarligt för målvakten då.
Säger det igen. Vi skulle behövt ett gäng Micke Ahlén typer av spelare.
Krüger känns ju helt lost i den här ligan.
Vi åker ju runt och snurrar på utsidan hela tiden, mot ett tight försvar, relativt ofarligt för målvakten då.
Säger det igen. Vi skulle behövt ett gäng Micke Ahlén typer av spelare.
Krüger känns ju helt lost i den här ligan.
Spela fult
- diftobbe89
Liss har verkligen tappat allt senaste matcherna. Han hade en bra premiär..Knickedick skrev: ↑2022-10-12 18:40:36 Vi har ingen som crashar nätet. Ingen som sätter in en tackling. Ingen som skapar känslor eller taggning.
Spela fult
-
Visst att Krüger inte varit särskilt offensivt lagd men lets be honest, han ska TOTALdominera mot Västervik.
Lika besviken på honom som hela laget.
Helt otroligt att vi alltid misslyckas. Vi ställer en forwardssida på isen som Hockeyallsvenskan typ aldrig sett, och detta är vad vi får ut? Jag skäms.
Helt otroligt att vi alltid misslyckas. Vi ställer en forwardssida på isen som Hockeyallsvenskan typ aldrig sett, och detta är vad vi får ut? Jag skäms.
Vi checkar med en person åt gången varje gång, tror väl fan att dom spelar bort oss hela tiden
Jag tror både han & Brodda trodde att de skulle göra just det också...dominera alltså...Nattuggla_ skrev: ↑2022-10-12 18:46:34 Visst att Krüger inte varit särskilt offensivt lagd men lets be honest, han ska TOTALdominera mot Västervik.
Det är direkt pinsamt hur det här laget agerar.
Stillastående, avvaktande och halvt paralyserade i varenda situation.
Stillastående, avvaktande och halvt paralyserade i varenda situation.
Stuga Liss
-
Bra Liss!!! Stå bara still och skjut!!