Den där är sjuk
Träningsmatch 22/23: Djurgårdens IF - Modo 31/8
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Tycker Lindbom känns trygg och stabil efter två perioder hoppas det håller i sig!
Tycker även vi håller Modo bra på utsidan och dom kommer inte till några riktiga lägen
Tycker även vi håller Modo bra på utsidan och dom kommer inte till några riktiga lägen
-
Så är det. Däremot fattar vi en del riktigt puckade "världsmästarbeslut" när vi har bra kontroll på pucken. Och inte bara offensivt däe vi tappar tryck utan även i defensiv zon vilket ställt till det ett par ggr.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Håller med. Få bort idiot tappen så börjar det likna nått

Nej han står och sköter båsdörren och ser oförskämt glad och harmonisk ut.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Känner mig inte alls orolig med Lindbom som backup, om han nu blir backup. Tycker redan i Västervik han såg bra ut. Gillar målvaktsparet.
Spela fult
Jag är inte alls orolig angående Lindbom heller.diftobbe89 skrev: ↑2022-08-31 19:27:32 Känner mig inte alls orolig med Lindbom som backup, om han nu blir backup. Tycker redan i Västervik han såg bra ut. Gillar målvaktsparet.
En av Sveriges absolut största talanger på målvaktssidan på rätt många år. Mycket snack om Wallstedt och Clang och de är förvisso grymma men de är äldre och Lindbom håller jag som bättre vid samma nivå.
Men målvakter är sjukt svårt. Det är inte bara skills spelförståelse och att vara vältränad utan det handlar så otroligt mycket om det mentala och erfarenhet.
- diftobbe89
Han ser ju fan ruggigt stabil ut måste jag säga.Praetori skrev: ↑2022-08-31 19:35:16Jag är inte alls orolig angående Lindbom heller.diftobbe89 skrev: ↑2022-08-31 19:27:32 Känner mig inte alls orolig med Lindbom som backup, om han nu blir backup. Tycker redan i Västervik han såg bra ut. Gillar målvaktsparet.
En av Sveriges absolut största talanger på målvaktssidan på rätt många år. Mycket snack om Wallstedt och Clang och de är förvisso grymma men de är äldre och Lindbom håller jag som bättre vid samma nivå.
Men målvakter är sjukt svårt. Det är inte bara skills spelförståelse och att vara vältränad utan det handlar så otroligt mycket om det mentala och erfarenhet.
Spela fult
Haha ja bara för att jag skrev så fick han plötsligt massvis att göra i tredje och steppade verkligen upp, så här långt.diftobbe89 skrev: ↑2022-08-31 19:55:44Han ser ju fan ruggigt stabil ut måste jag säga.Praetori skrev: ↑2022-08-31 19:35:16Jag är inte alls orolig angående Lindbom heller.diftobbe89 skrev: ↑2022-08-31 19:27:32 Känner mig inte alls orolig med Lindbom som backup, om han nu blir backup. Tycker redan i Västervik han såg bra ut. Gillar målvaktsparet.
Men ja det är en otroligt intressant talang.
Ytterell har steppat upp flera snäpp idag tycker jag jämfört med Västerås matchen.
Bra Berglund!
Jävla drägg som kör crosschecking i nacken med 1 minut kvar av matchen. Fy fan.
Jävla drägg som kör crosschecking i nacken med 1 minut kvar av matchen. Fy fan.
- diftobbe89
Fint att vi står upp för varann till 100% redan på försösongen. Lite smutsiga tilltag av både Västerås och MoDo såhär långt.
Spela fult
- diftobbe89
Djurgården - MoDo 3-0
Matchens gigant Carl LIndbom
Matchens gigant Carl LIndbom
Spela fult
Falk och Berglund. Hjärtat på rätt ställe.diftobbe89 skrev: ↑2022-08-31 20:13:56 Fint att vi står upp för varann till 100% redan på försösongen. Lite smutsiga tilltag av både Västerås och MoDo såhär långt.
Men varje gång jag ser sånt så saknar jag Ahlén.