SHL 21/22: Linköping - Djurgårdens IF 30/12
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Dick i all ära, vi behöver få in spelskickliga backar. Spelet byggs bakifrån
Kommer inte räcka med att värva en back. Grags spelar ju inte.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Tydligen

Han är en bitter Brynäsdjurgårdare som säkert surar över att själv inte blivit tillfrågad.
Wiken är annars störtskön, men inte någon jag brytt mig nämnvärt över när det gäller analyser.
Han är däremot klockren i Wikegård möter.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Vi är en mot två eller tre motståndare oavsett om det är anfall eller försvar, ser inte tränarna det?
Ja, vad ska man säga?
Vi har endast en kedja som håller hög klass i SHL...Vet inte vad som är värst just nu, backuppställningen eller centeruppställningen?
Glömde nästan bort att laget inte har haft en huvudtränare på flera månader också...
Vi har endast en kedja som håller hög klass i SHL...Vet inte vad som är värst just nu, backuppställningen eller centeruppställningen?
Glömde nästan bort att laget inte har haft en huvudtränare på flera månader också...

Senast redigerad av Exile den 2021-12-30 19:16:26, redigerad totalt 1 gånger.
Vi är långsamma, klena i närkamperna, kan inte passa pucken. Och samtidigt skadebenägna…
Lyssna innan ni mysfnittrar över er egen genialitet. Wikegård har inte alltid rätt men här anser jag att han sätter fingret på det jag känt hela säsongen.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2021-12-30 19:12:27Tydligen![]()
Han är en bitter Brynäsdjurgårdare som säkert surar över att själv inte blivit tillfrågad.
Wiken är annars störtskön, men inte någon jag brytt mig nämnvärt över när det gäller analyser.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Men han hade väl inte direkt några faktafel i sin senaste instagram post? Belys gärna felaktigheterna i annat fall.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2021-12-30 19:12:27Tydligen![]()

- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Fler och fler visar vilja. Men så länge Sörensen, Tom och några till åker och ser ut att inte bry sig räcker det ju ingenstans. Särskilt inte då vi just nu saknar 4-5 klasspelare.
Warg, Ludde och Cederqvist visar just nu upp så mycket mer hjärta än Sörensen.
Warg, Ludde och Cederqvist visar just nu upp så mycket mer hjärta än Sörensen.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Som jag skrev, följer inte Wiken, men blir tvingad att lyssna till honom i cmore.daaviid skrev: ↑2021-12-30 19:17:01Men han hade väl inte direkt några faktafel i sin senaste instagram post? Belys gärna felaktigheterna i annat fall.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2021-12-30 19:12:27Tydligen![]()
Han är däremot klockren i Wikegård möter.![]()
Men jag gillar honom som person, Wikegård möter är ett kanonprogram.

Ovanligt att jänkare faller lätt.
- Lee Harvey Oswald
Njaa, detta lär ju rinna iväg till 6-1 eller liknande
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Jim Morrison
Var väl ingen vidare analys? Han tycker att truppen är för dålig kvalitetsmässigt. Ja, just nu är den det.daaviid skrev: ↑2021-12-30 19:17:01Men han hade väl inte direkt några faktafel i sin senaste instagram post? Belys gärna felaktigheterna i annat fall.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2021-12-30 19:12:27Tydligen![]()
Han är däremot klockren i Wikegård möter.![]()
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Mantas är mänsklig idag