Jo.. det måste vara en hel del fler än i klacken..
Men, jag tycker nog att det är rätt bra utav mig att vara LIVE-dif supporter i stället för online-supporter!!
Andy skrev:Helgonet >>> Du glömmer en aspekt - kvalitet kontra kvanitet. Grabbar som du och jag med en bakgrund bland Gullmars gatstenar på 80-talet borgar väl för kvalitet?
Skulle ni på något sätt vara bättre än oss andra för det?
Det var du som sa...
Se det mer som en nostalgisk intern hälsning till Helgonet.
Helgonet >>> Du glömmer en aspekt - kvalitet kontra kvanitet. Grabbar som du och jag med en bakgrund bland Gullmars gatstenar på 80-talet borgar väl för kvalitet?
Som om ni skulle vara de enda
Hur många gånger har man inte stått i snöglop vid Gullmars och inväntat minibussar för färd till landsorten eller för den delen bevittnat råttornas smutsiga sätt att uttrycka sina sympatier
80-talet det var grejer det
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF 1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Lite offtopic men skulle gärna vilja veta hur du fick fram statistiken.
Jag sitter som site admin på en sida med forum modell (phpBB)
Vi har 63190 users, så det vore kul att slänga ut en statistik liknande den du gjorde.
Helgonet >>> Du glömmer en aspekt - kvalitet kontra kvanitet. Grabbar som du och jag med en bakgrund bland Gullmars gatstenar på 80-talet borgar väl för kvalitet?
Som om ni skulle vara de enda :D
Hur många gånger har man inte stått i snöglop vid Gullmars och inväntat minibussar för färd till landsorten eller för den delen bevittnat råttornas smutsiga sätt att uttrycka sina sympatier :?: