Av med DIF-Glajjorna...och titta igen (om inte du känner till bröst som sitter i hakan)sauron skrev:Tycker att principal point of contact är i bröstet. En tvåa kan jag nästan köpa, men absolut inte game. Det ska vara reserverad för överfall/fula tilltag. Och detta var inte det.Lee Harvey Oswald skrev:Inte i huvudet ...som 3:e spelaresauron skrev:Domarnivån är ett skämt! Man får (så vitt jag vet) tacklas i hockey!
SHL 20/21: Djurgårdens IF - Oskarshamn 10/10 2020
- Lee Harvey Oswald
Re: SHL 20/21: Djurgårdens IF - Oskarshamn 10/10 2020
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2020-10-10 15:11:15, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Matchstraff för det där som Haga gör är en del i Sagan om Sporten som Dog.
Tycker någon någonstans som verkligen gillar hockey att den situationen ens är en tvåa så är denna någon och jag inte av samma art. Det är en sådan hockeyfientlig inställlning att det borde rendera i livstids avstängning för den som hyser denna uppfattning.
Matchen? Oklart. Två perioder kvar.
Tycker någon någonstans som verkligen gillar hockey att den situationen ens är en tvåa så är denna någon och jag inte av samma art. Det är en sådan hockeyfientlig inställlning att det borde rendera i livstids avstängning för den som hyser denna uppfattning.
Matchen? Oklart. Två perioder kvar.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
De är av. Jämför med Örebroarens tackling, den är mot huvudet, där kan jag acceptera ett game.Lee Harvey Oswald skrev:Av med DIF-Glajjorna...och titta igen (om inte känner till bröst som sitter i hakan)sauron skrev:Tycker att principal point of contact är i bröstet. En tvåa kan jag nästan köpa, men absolut inte game. Det ska vara reserverad för överfall/fula tilltag. Och detta var inte det.Lee Harvey Oswald skrev:Inte i huvudet ...som 3:e spelaresauron skrev:Domarnivån är ett skämt! Man får (så vitt jag vet) tacklas i hockey!
It's the hope that kills you.
Situationen ser ju helt olika ut i olika vinklar. När man ser den i rygg på Haga så ser det ju ut att ta i bröstet och att huvudet åker fram av "whiplashen".sauron skrev:De är av. Jämför med Örebroarens tackling, den är mot huvudet, där kan jag acceptera ett game.Lee Harvey Oswald skrev:Av med DIF-Glajjorna...och titta igen (om inte känner till bröst som sitter i hakan)sauron skrev:Tycker att principal point of contact är i bröstet. En tvåa kan jag nästan köpa, men absolut inte game. Det ska vara reserverad för överfall/fula tilltag. Och detta var inte det.Lee Harvey Oswald skrev:Inte i huvudet ...som 3:e spelaresauron skrev:Domarnivån är ett skämt! Man får (så vitt jag vet) tacklas i hockey!
Är det så, tycker inte jag det ens borde vara en 2:a. Sluta kolla puck som en liten knatte när du lirar i högstaligan!
Senast redigerad av Frankie den 2020-10-10 15:17:19, redigerad totalt 1 gånger.
Som jag skrev tidigare. Holtz måste ta mer direktskott.
- Lee Harvey Oswald
Man fattar ju varför vi gör max 3 mål per match
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Men vad i helvete nu då!!!
Men va fan! TA emot tacklingen då.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det här skulle jag säga är ganska mycket mer av ett game i mina ögon, men likväl ett spelarmässigt ansvar hos tacklingsmottagare.
E:/ menar i jämförelse med Hagas tackling som mer blir olycklig.
E:/ menar i jämförelse med Hagas tackling som mer blir olycklig.
Senast redigerad av förevigtdjurgården den 2020-10-10 15:21:16, redigerad totalt 2 gång.
25/4-2025
- Lee Harvey Oswald
Helt ok tackling, möjligen för lång sats...?
Men för i helvete!!!! Det är Hockey!! Sluta hitta på utvisningar!
It's the hope that kills you.
Enig, i mina ögon ska det vara omvänt. 2+10 på Haga men game på Hank. Kan inte komma med sån fart och även trycka till en meter innan sargenförevigtdjurgården skrev:Det här skulle jag säga är ganska mycket mer av ett game i mina ögon, men likväl ett spelarmässigt ansvar hos tacklingsmottagare.
2020 Jävla Skit-ÅR. Covid men även året SHL dödade hockeyn!