SHL 20/21: Djurgårdens IF - Malmö 1/10 2020
Re: SHL 20/21: Djurgårdens IF - Malmö 1/10 2020
Tackling i ryggen släpper man men handpåläggning tar man för, fyfan!
Holtz är en riktig publikfriare till alla "skjuuuut-muppar" på Hovet. Grabben har inte slagit en passning hittils.
Det är ju regelboken det är fel påsauron skrev:Hahaha, trodde aldrig att jag skulle hamna på "försvara domarna" sidan.... Men de har faktiskt varit konsekventa hittills i år, petiga men konsekventa.
Det är sen gammaltManijock skrev:Holtz är en riktig publikfriare till alla "skjuuuut-muppar" på Hovet. Grabben har inte slagit en passning hittils.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Förhoppningsvis kommer spelarna lära sig att inte slasha överhuvudtaget mot andra spelares klubbor så det blir bättre i längden. Men jag håller med om att det är lite väl petigt.
Avskaffa tre mot tre.
- Lee Harvey Oswald
Två blivande kval-lag?
Passningarna i PP
, som vanlig, på fel sida tejpen, hur svårt kan detta vara?
Det är ju så basic, framförallt i detta usla tempo
Vi spelar Rehab-Hockey-Bockey
Var det alltså detta jag aldrig längtade till?
I vilken match kommer första målet tror ni?
Passningarna i PP

Det är ju så basic, framförallt i detta usla tempo
Vi spelar Rehab-Hockey-Bockey
Var det alltså detta jag aldrig längtade till?
I vilken match kommer första målet tror ni?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Det funkar ju inte för övriga så varför inte? I värsta fall så checkar de fast pucken djupt när PPt tar slut så får vi inte en spelvändning i röven det första som händer...Glory1 skrev:Någon som vet grejen med att skicka in fjärdekedjan med 25 sek kvar på PP? Tycker det händer rätt ofta, värdefulla sekunder..
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
Bra energi och kampvilja iallafall.... Dock svårt att komma till lägen och PP är som vanligt bedrövligt..(musse musse musse)... Men kör vi såhär borde det kunna lossna tillslut... Men fy FAN vad jag hatar den nya, snälla, förskolehockeyn shl vill att det ska vara. Snacka om att ha dålig fingertoppskänsla!!
Det kan man tycka, men förhoppningsvis så lär sig spelarna att ge fan i att slasha öht och då tror (hoppas) jag faktiskt att det kan bli bra.#10 skrev:Det är ju regelboken det är fel påsauron skrev:Hahaha, trodde aldrig att jag skulle hamna på "försvara domarna" sidan.... Men de har faktiskt varit konsekventa hittills i år, petiga men konsekventa.
It's the hope that kills you.
Gamla Djurgårdare gör det tydligen bra i andra matcher, Berglund (förstås), Ljung och Lundh...
Var det inte några spelare från Nordamerika som förra året tyckte domarnivån var bedrövlig i Sverige som just tillät det som nu inte är tillåtet?sauron skrev:Det kan man tycka, men förhoppningsvis så lär sig spelarna att ge fan i att slasha öht och då tror (hoppas) jag faktiskt att det kan bli bra.#10 skrev:Det är ju regelboken det är fel påsauron skrev:Hahaha, trodde aldrig att jag skulle hamna på "försvara domarna" sidan.... Men de har faktiskt varit konsekventa hittills i år, petiga men konsekventa.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det gör ont att se målen från de andra matcherna nu i pausen.
Vad har de som inte vi har?
Svar:spets
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Jo det var väl Versteeg bl a som sa det. Har jag för mig.BigJ skrev:Var det inte några spelare från Nordamerika som förra året tyckte domarnivån var bedrövlig i Sverige som just tillät det som nu inte är tillåtet?sauron skrev:Det kan man tycka, men förhoppningsvis så lär sig spelarna att ge fan i att slasha öht och då tror (hoppas) jag faktiskt att det kan bli bra.#10 skrev:Det är ju regelboken det är fel påsauron skrev:Hahaha, trodde aldrig att jag skulle hamna på "försvara domarna" sidan.... Men de har faktiskt varit konsekventa hittills i år, petiga men konsekventa.
It's the hope that kills you.
-
Speciellt berglunds kliniska avslut i just PP kändes lite extra....minalman skrev:Det gör ont att se målen från de andra matcherna nu i pausen.