Kanske kan plocka in honom som trummis. Har hört att alla moderna lag kör med trumma nu för tiden.Puckey skrev:Den här killen ryktas vara intresserad,Detblir3poäng skrev:Hoppas vi har nån grym människa som kan ta på sig att vara klackledare som verkligen kan få igång klacken och verkligen visa hockeysverige att vi fortfarande är sveriges tveklöst bästa publik!!
Semifinal 5: Djurgårdens IF - Skellefteå 11/4-2018
Re: Semifinal 5: Djurgårdens IF - Skellefteå 11/4-2018
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Sällan varit så lite taggning inför en match som idag...
DIF!
Idag är det bara ångest och oro.. vinst idag betyder att vi måste vinna alla tre matcher. Annars gör processen kort och torska direkt. Hjärtat orkar inte
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Why? Vi är i semi för första gången på evigheter. Ge inte upp!Daniel942 skrev:Sällan varit så lite taggning inför en match som idag...
Ingen ångest eller oro här. Bara fullfölj säsongen på bästa möjliga sett och sen får vi se om det räcker. Även om vi skulle torska med 1-6 redan ikväll så är jag nöjd så länge det är motståndarna som är bra och inte vi som är dåliga. Vi är fortfarande en guldkandidat.altsich skrev:Idag är det bara ångest och oro.. vinst idag betyder att vi måste vinna alla tre matcher. Annars gör processen kort och torska direkt. Hjärtat orkar inte
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Är inte taggad heller.. mentalt har jag redan gett upp... vet inte varför det känns så men tyvärr får jag en känsla av att ta 3 raka mot sajk är ett nummer för stort för oss.
Hur som helst, bjud publiken på en grym match och publiken, tacka av grabbarna ordentligt för denna säsongen har varit SKITKUL att följa!
Hur som helst, bjud publiken på en grym match och publiken, tacka av grabbarna ordentligt för denna säsongen har varit SKITKUL att följa!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Lee Harvey Oswald
Eeeh, nejPraetori skrev:Ingen ångest eller oro här. Bara fullfölj säsongen på bästa möjliga sett och sen får vi se om det räcker. Även om vi skulle torska med 1-6 redan ikväll så är jag nöjd så länge det är motståndarna som är bra och inte vi som är dåliga.altsich skrev:Idag är det bara ångest och oro.. vinst idag betyder att vi måste vinna alla tre matcher. Annars gör processen kort och torska direkt. Hjärtat orkar inte
Vi är fortfarande en guldkandidat.
Växjö kan göra allt Saik gör, fast ännu bättre.
Så även om vi mot precis alla naturlagar trasslar oss ur detta så är vi helt förbrukade i en final
Att vi vann 3 av 4 i grundserien var skitkul, men helt ickerelevant nu.
Det har blivit plågsamt uppenbart att det krävs andra verktyg i ett slutspel än det DIF skruvade med i Grundserien
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Strandberg in istället för Vejdemo ikväll alltså. Ska bli kul att se, inte direkt så att Vejdemo har varit bra sen han kom in så är positiv till den förändringen. Jocke imål?
-
Vi har alltså avlossat 90(!) skott på mål dom två matcher vi spelade på globen denna säsong och vi förlorade båda. Tredje gången gillt!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Hoppas grabbarna orkar ta en seger ikväll oavsett om de torskar i norr sen eller inte. Att få avsluta hemmasäsongen med en seger i ett fullsatt Globen i semi är inte så pjåkigt.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Har otroligt nog en bra känsla inför ikväll. Skajk känns inte särskilt bra och nu när vi inte har nåt att förlora, utan bara kan gå ut och köra tror jag att det kommer lossna för grabbarna. Tror på en ganska klar vinst här. 4-1?
Skiter faktiskt i om vi förlorar på fredag. Men idag ska det vara vinst när 13850 (minus några hundra saikare) kommer för att stötta den finaste föreningen i Sverige. Vill inte se nån som inte åker skridskor idag. Förväntar mig en total överkörning av allt i svart vitt och gult ikväll. Verkställ!
Ser så där ut hittills. Slarvigt!
Får sluta peta i egen zon nu. Lägg ut!