ciirree skrev:Man är ju skapligt jävla trött på coachingen. Fyfan va trist...
Fast så mycket går det inte ändra. Bernhardt borde spela istället för Falk. Annars ser jag inte så många ändringar som skulle förbättra laget.
Matcha Högström och Hultström hårdare.
Nope jag trodde inte på några utomjordiska värvningar däremot lite rotation i laget med dom spelare som står utanför truppen men det är klart vår ledartrojka tyckte väl allt var peachy uppe i byske sist
Fast så mycket går det inte ändra. Bernhardt borde spela istället för Falk. Annars ser jag inte så många ändringar som skulle förbättra laget.
Jo man kan tex peta in Bergfors med Ljung och Peppe
Donkels-2.0 skrev:Inga förändringar i lagupställningen förutom att Jocke förmodligen ersätter Reideborn - märkligt!
Donkels-2.0 skrev:
mb81 skrev:
Jo man kan tex peta in Bergfors med Ljung och Peppe
Är allt som det ska med Jocke? Känns konstigt att ge Reideborn fortsatt förtroende efter 6 insläppta senaste matchen. Aja har fullt förtroende för Robban och Co och jag litar på att dom ställer det bästa laget på isen.
Hmm, ja vad tusan? Efter senast så borde det ju varit någon förändring.
Det låter jävligt märkligt! Eftersom det uppenbarligen inte funkat tidigare så tycker man att något borde göras, typ röra om lite för att få en del att vakna...
Benjamin L. Willard skrev:Är allt som det ska med Jocke? Känns konstigt att ge Reideborn fortsatt förtroende efter 6 insläppta senaste matchen. Aja har fullt förtroende för Robban och Co och jag litar på att dom ställer det bästa laget på isen.
Är bara att ställa förväntningen på att "Vi gör en bra 1:a period" och att det räcker för att skoter-ajk inte kommer ikapp när dom kommer in i matchen sedan som det varit i de två första.
Tyvärr känns det som godnatt på förhand! Men ser gärna att jag har fel.
Senast redigerad av Frankie den 2018-04-07 13:49:59, redigerad totalt 1 gånger.
Nja, jag struntar nog helt i att ens tippa matchen idag. Får se vilket humör man är på senare under eftermiddagen/kvällen. Ska försöka att inte skriva något mer i matchtråden idag och se om det blir någon bättring.
Jag hoppas iaf att de där berömda små millimeterna är på våran sida för en gång skull i denna semi.