Kvartsfinal 3: Djurgårdens IF - Linköping 22/3-2018
Re: Kvartsfinal 3: Djurgårdens IF - Linköping 22/3-2018
Tom Nilsson och Vejdemo tillbaka. Brodin in med Linus och Riddarn. Strandberg och Bernhardt vilar.
Ahlén förtjänar bättre än att vara extraforward. En av de spelare som växt mest under slutspelet
Ignore tack! Höj er!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Så Falk får vara kvar som varit mer eller mindre medioker medans Bernhardt som gjorde 3 assist i första matchen får stå åt sidan, måste ju kännas som ett hårt slag.
Jag håller med om att Ahlen höjt sig, men vem ersätter han? Stenhård konkurrens trots att Engqvist o Bourque är borta.Hildi skrev:Ahlén förtjänar bättre än att vara extraforward. En av de spelare som växt mest under slutspelet
Helt rätt uppställning med dom spelarna vi har tillgängliga.
Tycker faktiskt inte Possler har varit så bra som folk vill få det till, Micke förtjänar startplatsen mer#87 skrev:Jag håller med om att Ahlen höjt sig, men vem ersätter han? Stenhård konkurrens trots att Engqvist o Bourque är borta.Hildi skrev:Ahlén förtjänar bättre än att vara extraforward. En av de spelare som växt mest under slutspelet
Ganska kul ändå hur olika man kan se på saker, jag tycker att Possler har varit en utav de bättre i laget om man ser på båda matcherna mot plast. Men det är ju tur att inte alla tycker samma.Hildi skrev:Tycker faktiskt inte Possler har varit så bra som folk vill få det till, Micke förtjänar startplatsen mer#87 skrev:Jag håller med om att Ahlen höjt sig, men vem ersätter han? Stenhård konkurrens trots att Engqvist o Bourque är borta.Hildi skrev:Ahlén förtjänar bättre än att vara extraforward. En av de spelare som växt mest under slutspelet
Säkerhetsrisk i varje byte i söndags.AlltidoavsettDIF skrev:Så Falk får vara kvar som varit mer eller mindre medioker medans Bernhardt som gjorde 3 assist i första matchen får stå åt sidan, måste ju kännas som ett hårt slag.
Monstret sjuk?
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Monstret såg ju helt färdig ut efter förra matchen. Har nog inte återhämtat sig.
Vågar vi chansa på att Adam orkar ikväll?
Vågar vi chansa på att Adam orkar ikväll?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Wollmer som dömer, det var den matchen det...
- Lee Harvey Oswald
Ahlén har ett stort hjärta, men Possler kan göra saker med puck och klubba som är konstruktivt, vilket är otroligt viktigt i en tät matchserie som dennaHildi skrev:Tycker faktiskt inte Possler har varit så bra som folk vill få det till, Micke förtjänar startplatsen mer#87 skrev:Jag håller med om att Ahlen höjt sig, men vem ersätter han? Stenhård konkurrens trots att Engqvist o Bourque är borta.Hildi skrev:Ahlén förtjänar bättre än att vara extraforward. En av de spelare som växt mest under slutspelet
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Satan, nyss duschat, men känner mig redan svettig igen...
-
Bra nivå av domarna! Ingen ryggsäckshockey i den här matchen inte