SHL: Djurgården-Örebro 15/10 2016
Re: SHL: Djurgården-Örebro 15/10 2016
Tycker vi har ett helt annat GO i laget idag, bra!
Bra period, kanske en av våra bästa. Många som ser betydligt rappare ut än tidigare.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
-
Ser rätt bra ut ändå, jäkligt synd med två offensiva utvisningar bara. Tror vi kommer vända det här
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ja mycket bra driv. Saknas dock synk mellan många av spelarna.#87 skrev:Bra period, kanske en av våra bästa. Många som ser betydligt rappare ut än tidigare.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Bra period som sagt! Sen att domarna aldrig kan va konsekventa är en annan sak!
Vi har bra speed nu. Ikonen gör riktigt bra ifrån sig. Men ojoj vad allsvenska Ahlèn och Eriksson känns. Tråkigt att se.
Hultström känns som han kommer växa in i sin gamla roll bra. Kämpa!
Hultström känns som han kommer växa in i sin gamla roll bra. Kämpa!
- BloodBride
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Då är det bara för dig att byta lag.Espan86 skrev:Ser tyvärr inget hopp för detta laget
Om vi så skulle vara i div. 3 (lägre kan man inte sjunka, vad jag vet) är DIF ALLTID mitt lag!!
Hörrö. Man får ta med sig ett glatt humör genom larmbågarna. Jag frågade Jesper Björck.Lee Harvey Oswald skrev:Tycker inte vi ska sukta för mycket efter PP, vi har under 10% utdelning där, vi tappar tempo efter varje PP.
Drömscenario för Örebro
Vi är grymt beroende av första målet
Född till sportchef.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Bättre passningsspel, uppspel, men lite slarvig puckhantering fortfarande och vi behöver komma till avslut snabbare.
Hur som ser bättre ut denna period.
Skickat från min iPad med Tapatalk
Hur som ser bättre ut denna period.
Skickat från min iPad med Tapatalk
Vad tycker du han ska göra när han inte ser men hör skottet?rikkard skrev:Tellqvist går från klarhet till klarhet. Kör sin vanliga boxplay stil " sätta sig ner och hoppas att man får den på sig". Han måste vara mer aktiv.
Sjäkvklart ska han välja en täckande stil där, dvs göra sig stor och täcka av så mycket nät som möjligt.
Hultström ser riktigt bra ut och Ikonen hittar fram med magiska passar i offensiv zon.
Men som jag sa redan förra matchen så känns Veidemo lite "off". Vet inte om det bara är jag som snöat in på honom men hoppas det släpper snart.
- Lee Harvey Oswald
Nej, ser det ut så här är jag jättenöjd, då spelar det ingen roll att vi går poänglösa i 9 av 10 matcher.
Vi spelar så trevlig i hörnen och är gulligt tandlösa framför båda målen, chanspassningar leder nästan fram till helt livsfarliga halvchanser....och motståndarna tycker så klart att DIF är "såååå" jobbiga att möta
Vi spelar så trevlig i hörnen och är gulligt tandlösa framför båda målen, chanspassningar leder nästan fram till helt livsfarliga halvchanser....och motståndarna tycker så klart att DIF är "såååå" jobbiga att möta
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
BloodBride skrev:Då är det bara för dig att byta lag.Espan86 skrev:Ser tyvärr inget hopp för detta laget
Om vi så skulle vara i div. 3 (lägre kan man inte sjunka, vad jag vet) är DIF ALLTID mitt lag!!
Nja så funkar de inte direkt varit djurgårdare sen födseln. Oavsett var dom spelar så kommer jag se varje match. Men gör ont att titta på detta. Är väl ett litet fall framåt idag, måste dock steppas upp ganska många steps.
Örebros BP har varit lika katastrofalt som vårat PP, vilket leder till någon form av inverterad variant på frågeställning om vad som händer när en ostoppbar kraft möter ett orubbligt objekt.android skrev:Hörrö. Man får ta med sig ett glatt humör genom larmbågarna. Jag frågade Jesper Björck.Lee Harvey Oswald skrev:Tycker inte vi ska sukta för mycket efter PP, vi har under 10% utdelning där, vi tappar tempo efter varje PP.
Drömscenario för Örebro
Vi är grymt beroende av första målet
Nu kräver vi att målvakterna ska ta puckar när dom är skymda av 2 spelare, inga låga krav vissa har...rikkard skrev:Tellqvist går från klarhet till klarhet. Kör sin vanliga boxplay stil " sätta sig ner och hoppas att man får den på sig". Han måste vara mer aktiv.