SHL Åttondelsfinal 3: Djurgårdens IF - Brynäs IF 14/3 2016
Re: SHL Åttondelsfinal 3: Djurgårdens IF - Brynäs IF 14/3 20
Idag smäller det! Länge sedan jag var så här jäkla taggad, undrar hur fan man ska fördriva dagen fram till 19.30..
Framåt DIF!
Framåt DIF!
Ser hellre att vi håller nollan, då räcker ett mål!Mash skrev:KorrigeradeRocky3000 skrev:- FULL FART FRAMÅT!
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Känner ni?
Hatet...
Hatet...
Håller vi nollan vinner vi. Räcker.Axel_K skrev:Ser hellre att vi håller nollan, då räcker ett mål!Mash skrev:KorrigeradeRocky3000 skrev:- FULL FART FRAMÅT!
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag är nervös. Vi förtjänar verkligen inte att missa kvartsfinal i år igen. Snälla vinn.
Avskaffa tre mot tre.
Exakt, HTB>FFF idag!Malto skrev:Håller vi nollan vinner vi. Räcker.Axel_K skrev:Ser hellre att vi håller nollan, då räcker ett mål!Mash skrev:KorrigeradeRocky3000 skrev:- FULL FART FRAMÅT!
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Missar vi kvarten så är det just det vi gör, alltså förtjänar det.Mattias_87 skrev:Jag är nervös. Vi förtjänar verkligen inte att missa kvartsfinal i år igen. Snälla vinn.
Vi har varit åt helskotta för ojämna med så fantastiskt höga toppar men precis lika avgrundsdjupa dalar där vi spelat i paritet med Djurgårdslaget som åkte ur SHL.
Nu har vi chansen att göra en OK avslutning på en stundvis ganska turbulent säsong. Kämpa DIF!
- Harmageddon
Det skulle vara fint om man fick höra en Säckan ramsa el. hyllning ikväll. Jag älskade också när Säcken nynnade SFGD i första åttondelen. Han har säkert gjort det tidigare under säsongen
Om ca 12 timmar vet man om man hoppar runt el. ligger avslaget i ett hörn på toan
Om ca 12 timmar vet man om man hoppar runt el. ligger avslaget i ett hörn på toan
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Jag resonerar på sättet att 1-8 i grundserien förtjänar att gå till kvartsfinal. Som det alltid har varit.-daniel- skrev:Missar vi kvarten så är det just det vi gör, alltså förtjänar det.Mattias_87 skrev:Jag är nervös. Vi förtjänar verkligen inte att missa kvartsfinal i år igen. Snälla vinn.
Avskaffa tre mot tre.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ja men så fungerar det inte nu, så ingen mening att resonera så.Mattias_87 skrev:Jag resonerar på sättet att 1-8 i grundserien förtjänar att gå till kvartsfinal. Som det alltid har varit.-daniel- skrev:Missar vi kvarten så är det just det vi gör, alltså förtjänar det.Mattias_87 skrev:Jag är nervös. Vi förtjänar verkligen inte att missa kvartsfinal i år igen. Snälla vinn.
- ALLTID DIF
#10 skrev:Utökad klack imorn, biljetterna går åt i en rasande takt, köööööp nu!
Självklart FYLLER VI HOVET Flyger tur & retur London - Sthlm för VINST !!!!!!!
Nörstebö, Vrana och Bertilsson verkar missa matchen. Pudas tillbaka.
Född till sportchef.
Nörstebö ut Pudas in är väl typ samma. De andra har väl redan missat alla matcher?android skrev:Nörstebö, Vrana och Bertilsson verkar missa matchen. Pudas tillbaka.
Anfall är bästa försvar, allt o alla ska in emellan målstolparna ikväll.Axel_K skrev:Ser hellre att vi håller nollan, då räcker ett mål!Mash skrev:KorrigeradeRocky3000 skrev:- FULL FART FRAMÅT!
Stämmer.mb81 skrev:Nörstebö ut Pudas in är väl typ samma. De andra har väl redan missat alla matcher?android skrev:Nörstebö, Vrana och Bertilsson verkar missa matchen. Pudas tillbaka.
Född till sportchef.