SHL Omgång 50: Saik - Djurgårdens IF 3/3 2016
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: SHL Omgång 50: Saik - Djurgårdens IF 3/3 2016
Ok, snart har norrlandsgnaget fått sina 10 min.
Äh. Tidigt PP och en bra skott och SAIK har hemmaplan. Inte fullt så farligt.mutation skrev:Ja, hjälp, när vi mäter Sveriges bästa lag känns vi som ett J18-lag. Inte en chans än så länge...
Skickat från min HTC One via Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Varför kommer kommentatorerna varje gång Skellefteå spelar?
Även om typ Frölunda spelar ut dem så är det "kolla vad bra saik är!!!" så står det 17-0 till motståndarna.
I denna match, visst Skellefteå spelar bra. Men detta är 50e gången denna säsong de är såhär antar jag.
Även om typ Frölunda spelar ut dem så är det "kolla vad bra saik är!!!" så står det 17-0 till motståndarna.
I denna match, visst Skellefteå spelar bra. Men detta är 50e gången denna säsong de är såhär antar jag.
Tommy Åström är värdelös!Axel_K skrev:Varför kommer kommentatorerna varje gång Skellefteå spelar?
- Lee Harvey Oswald
Ska vara då för att man har precis noll att spela för, snart slutspel, kanske vilar några slitna...?minalman skrev:Berätta en gång till varför saik inte tänkte satsa i kväll!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
SHL Omgång 50: Saik - Djurgårdens IF 3/3 2016
När jag ser saik jumbotron inser jag hur lite det satsas på Hovet. Suck!
Senast redigerad av S. Skuggan den 2016-03-03 19:21:39, redigerad totalt 2 gång.
- diftobbe89
Men för fan gå in och spela fysiskt på dom spelskickliga små svinen, just nu trivs dom som fisken i vattnet.
Spela fult
Ja det är väl samma idiot som föreslog att vi skulle införa damregler i herrhockeynbastis7 skrev:Tommy Åström är värdelös!Axel_K skrev:Varför kommer kommentatorerna varje gång Skellefteå spelar?
- minalman
- Säsongskort: Ja
Då gäller det att göra det jobbigt för saik så att de snabbt ledsnar.Lee Harvey Oswald skrev:Ska vara då för att man har precis noll att spela för, snart slutspel, kanske vilar några slitna...?minalman skrev:Berätta en gång till varför saik inte tänkte satsa i kväll!
Nu bjuder vi upp till en dans vi inte klarar av istället.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Cred till dom 11 på bortaläktaren som hörs genom TV:n!
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Sallinen Lehtonen inte de bästa lekkamraterna till Sören just nu.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Jo tyvärr ser det ut som förväntat. Vi har inte en chans mot ett spelsuget Skellefteå oavsett hemma eller bortaplan.Praetori skrev:Äh. Tidigt PP och en bra skott och SAIK har hemmaplan. Inte fullt så farligt.mutation skrev:Ja, hjälp, när vi mäter Sveriges bästa lag känns vi som ett J18-lag. Inte en chans än så länge...
Skickat från min HTC One via Tapatalk
Börjar nästan känna att vi borde spela Davidsson istället för Lehtonen eller Sallinen. Två iskalla finnar bredvid Sören är fan inte rättvist mot honom.Praetori skrev:Sallinen Lehtonen inte de bästa lekkamraterna till Sören just nu.
Säger ju det, finnarna har checkat ut pga att båda garanterat har nya kontrakt klara... har man inte ett riktigt hjärta för laget i fråga är det nog svårt att motivera sig till stordåd då... :/Axel_K skrev:Börjar nästan känna att vi borde spela Davidsson istället för Lehtonen eller Sallinen. Två iskalla finnar bredvid Sören är fan inte rättvist mot honom.Praetori skrev:Sallinen Lehtonen inte de bästa lekkamraterna till Sören just nu.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Sallinen ser piggare ut på länge men Lehtonen går inte direkt in som att han är beredd att offra en tand eller två.Axel_K skrev:Börjar nästan känna att vi borde spela Davidsson istället för Lehtonen eller Sallinen. Två iskalla finnar bredvid Sören är fan inte rättvist mot honom.Praetori skrev:Sallinen Lehtonen inte de bästa lekkamraterna till Sören just nu.