Klockrena jue.DIF_Soldier skrev:Kollar matchen, såg ut som Ljungh. Har ljudlöst, står inte ut med kommentatorerna.Edin skrev:Vem gjorde målet? Försöker följa matchen via Sportbladet med Tomas Ros är uppenbarligen berusad.
Träningsmatch: Djurgårdens IF - Malmö Redhawks 10/9 2015
Re: Träningsmatch: Djurgårdens IF - Malmö Redhawks 10/9 2015
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Försöker verkligen att bortse från den här matchen, eftersom så många spelare saknas samt att det ändå är försäsong. Men attans vad snurrigt det är i egen zon, vet att detta har sagts gång på gång, men det blir plågsamt att titta på till slut.
Står det ens någon i mål?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Totalt förnedrade av nykomlingarna från Skåne...
Hur många omgångar går det innan folk kräver avgångar?
- Jim Morrison
Att läsa också.Kentta skrev:Försöker verkligen att bortse från den här matchen, eftersom så många spelare saknas samt att det ändå är försäsong. Men attans vad snurrigt det är i egen zon, vet att detta har sagts gång på gång, men det blir plågsamt att titta på till slut.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Kan nöja mig med en rejäl back!Vikas skrev:Totalt förnedrade av nykomlingarna från Skåne...
Vi blir totalt överkörda. Malmö stänger ner oss rejält samtidigt som våra backar inte gör ett vidare bra jobb i egen zon direkt.
Blir ju lätt så.Jim Morrison skrev: Att läsa också.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Just nu känns det som att vi kommer att åka ur i år... 
Vi har väl ca 5 % i Penalty Kill de senaste matcherna.
(Okej, jag överdriver, men visst är försvaret groteskt dåligt?)

Túrin Turambar skrev:Just nu känns det som att vi kommer att åka ur i år...
Det kan inte vara mycket mer än 5%....
2 mål var puckreturer där vi inte rensar framför Tellan.. sånna mål är fan förbjudet att släppa in.. det är inte mycket skägg i backuppsättningen och det märks i sådana situationer! :/Túrin Turambar skrev:Just nu känns det som att vi kommer att åka ur i år...
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Helt ärligt.. Även om det är träningsmatch..Så här jävla illa får det bara inte se ut. Ska vara elitspelare.. Vi snackar inte Laxå i div 4..
Så här går det när man är naiv nog att tro på en backsida av enbart juniorer.
Det finns INGEN back i vårt lag som kan hålla rent framför mål. Fritt fram för samtliga när de kommer in i vår zon.
Det är totalt oförsvarligt av den/de som är ansvariga för lagbygget i år.
Det finns INGEN back i vårt lag som kan hålla rent framför mål. Fritt fram för samtliga när de kommer in i vår zon.
Det är totalt oförsvarligt av den/de som är ansvariga för lagbygget i år.
Jag tror snarast problemet är att vi försöker spela ett spel som vi inte har material för.B.I.B.A skrev:Tror en stor del av problemet är att våra coacher har fått direktiv att spela en hockey de inte har kompetensen för. Tror inte alls på att man kan tvinga fram en viss spelstil hos en coach. Vill man som klubb spela på ett visst sätt så tar man in en tränare som delar den filosofin.
Dock kanske vi ska sitta ner i båten lite till. Det är ändå bara försäsong.
captcash skrev:2 mål var puckreturer där vi inte rensar framför Tellan.. sånna mål är fan förbjudet att släppa in.. det är inte mycket skägg i backuppsättningen och det märks i sådana situationer! :/Túrin Turambar skrev:Just nu känns det som att vi kommer att åka ur i år...
Att de returerna släpps beror ju på att vi har för dåliga backar när det kommer till spelet utan puck. Antingen tar de felbeslut eller så är de för veka för att vinna kamperna framför mål, men vad spelar det för roll om de är säkra med pucken?