När SVT väl har fått CHL så fattar jag inte varför man inte bara kör alla där istället. De har ju 4 kanaler och Svt play. Men men.mutation skrev:Fick skaffa en gratisperiod på Magine istället. Inte ens Eurosport.se fungerar. Avskyr Eurosport - sjukt surt att de har nån hockey överhuvudtaget.
CHL: Tappara - Djurgårdens IF 27/8 2015
Re: CHL: Tappara - Djurgårdens IF 27/8 2015
- Cirith Ungol
Cheerleaders är så jävla plastigt.
- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Rätt så jävla ofräscht också.Cirith Ungol skrev:Cheerleaders är så jävla plastigt.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Ja man hade ju hoppats att de haft råd att ha alla matcher istället för att sälja ut dem till Eurosport. Med tanke på CHL:s försök till satsning (se bara på deras gedigna hemsida) så skjuter de ju sig själva i foten när de låter Eurosport ha det. De bryr sig ju inte ens tillräckligt för att ha ordentliga tablåer.ciirree skrev:När SVT väl har fått CHL så fattar jag inte varför man inte bara kör alla där istället. De har ju 4 kanaler och Svt play. Men men.mutation skrev:Fick skaffa en gratisperiod på Magine istället. Inte ens Eurosport.se fungerar. Avskyr Eurosport - sjukt surt att de har nån hockey överhuvudtaget.
Nåja, sömnig match än så länge.
Skickat från min HTC One via Tapatalk
Ja uppspelen fortsätter ju där vi avslutade sist - värdelösa.
Man åker ihop i mitten, passningar sitter inte på bladet, dåliga drop.
Man åker ihop i mitten, passningar sitter inte på bladet, dåliga drop.
Man märker att Hultström kommer bli väldigt viktig! Klasser bättre än våra andra backar!
På tal om vårt uppspel så är fan bruden som presenterar Champions League dragningen helt ruggigt snygg!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Gjorde Press precis sitt första byte?
Jag tror seriöst att jag ska se repris av matchen ikväll och räkna alla felpass. Det börjar bli pinsamt.
Vi tappar för många 2 mot 1, 3 mot 1, 3 mot 2 :er
Frågan är om vårt nya spelsystem verkligen passar oss?

Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Det tar ju tid men jag hade hoppats på en liten förbättring sedan sist iaf.Andspe skrev:Vi tappar för många 2 mot 1, 3 mot 1, 3 mot 2 :er
Just nu är känslan full fart inget huvud, lite så... Zug-spelarna får visserligen mindre tid, men det känns som vi även hetsar bort vår..ciirree skrev:Det tar ju tid men jag hade hoppats på en liten förbättring sedan sist iaf.Andspe skrev:Vi tappar för många 2 mot 1, 3 mot 1, 3 mot 2 :er
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Bättre anfall än förra matchen från vår sida, men försvarsspelet i egen zon är fortsatt bedrövligt.
Fy fan va billigt mål mantas.....
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Synd att släppa in ett när vi hade ganska fint spel en stund innan. Englund får gärna fortsätta tacklas sådär hela säsongen.
Avgå Jocke.