SHL Omgång 46: Frölunda - Djurgårdens IF 12/2 2015
-
Re: SHL Omgång 46: Frölunda - Djurgårdens IF 12/2 2015
Spelar Mantas med sin nya mask/hjälm idag
Skickas från min iPhone via Tapatalk
1891
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Uhh vad jag hatar att se Holm flyttas upp som center.
Expert.
Se där, då kan ju alla krockfulla idag få svar på om det är en tur eller oturs-mask! Håll i era tinfoil-mössor!AlexanderDIF skrev:Spelar Mantas med sin nya mask/hjälm idag
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Vart går det att se laguppställningen?SirDIFalot skrev:Uhh vad jag hatar att se Holm flyttas upp som center.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Förstår inte varför man inte spelar Vejdemo. H E R R E G U DSirDIFalot skrev:Uhh vad jag hatar att se Holm flyttas upp som center.
HV71 har också centerkris - de spelar Kevin Stenlund från J20.
Senast redigerad av ciirree den 2015-02-12 18:00:04, redigerad totalt 1 gånger.
Henke_F skrev:Vart går det att se laguppställningen?SirDIFalot skrev:Uhh vad jag hatar att se Holm flyttas upp som center.
4th Line
17. Eriksson, Henrik
36. Holm, Philip
52. Ahlén, Mikael
54. Deilert, Alexander
6. Englund, Andreas
3rd Line
15. Saviano, Steve
63. Hage, Tobias
7. Lauritzen, Sebastian
67. Gysbers, Simon
56. Norell, Robin
2nd Line
66. Sörensen, Marcus
61. Ljungh, Markus
79. Lundberg, Emil
41. Falk, Alexander
40. Nordlund, Markus
1st Line
51. Alvarez, Robin
10. Eriksson, Joakim
13. Fleury, Damien
4. Högström, Marcus
8. Arnesson, Linus
Goalies
59. Armalis, Mantas
32. Tellqvist, Mikael
- SirDIFalot
Skickar så dåliga signaler neråt.ciirree skrev:Förstår inte varför man inte spelar Vejdemo. H E R R E G U DSirDIFalot skrev:Uhh vad jag hatar att se Holm flyttas upp som center.
Sätt ner Holm som back och lämna kvar Deilert och låt Vejdemo spela 10 min som center istället. Hur kan man tro att det inte är bättre?
Expert.
Ja, snacka om att verkligen dissa våra junisar. Om det fattas folk på deras positioner så flyttar vi om en back istället.ciirree skrev:Förstår inte varför man inte spelar Vejdemo. H E R R E G U DSirDIFalot skrev:Uhh vad jag hatar att se Holm flyttas upp som center.
Nää ny tränarstab till kommande säsong.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem

Precis. Jag fattar inte heller.SirDIFalot skrev:Skickar så dåliga signaler neråt.ciirree skrev:Förstår inte varför man inte spelar Vejdemo. H E R R E G U DSirDIFalot skrev:Uhh vad jag hatar att se Holm flyttas upp som center.
Sätt ner Holm som back och lämna kvar Deilert och låt Vejdemo spela 10 min som center istället. Hur kan man tro att det inte är bättre?
Man är inte rädd om talangerna. Man ger dem ju ingen chans att visa vad dem kan.
Om Vejdemo kommer upp och gör bra ifrån sig i, låt säga, 2-3 matcher. Det ökar ju bara konkurrensen i laget samtidigt som Vejdemo får ökad självförtroende. Säcken gör ett stort misstag här.
-
Sänder tyvärr även signaler till föräldrar och agenter då de har stort inflytande på vad sönerna ska spela i framtiden..SirDIFalot skrev:Skickar så dåliga signaler neråt.ciirree skrev:Förstår inte varför man inte spelar Vejdemo. H E R R E G U DSirDIFalot skrev:Uhh vad jag hatar att se Holm flyttas upp som center.
http://stats.swehockey.se Är först med det mesta.Henke_F skrev:Vart går det att se laguppställningen?SirDIFalot skrev:Uhh vad jag hatar att se Holm flyttas upp som center.
- SirDIFalot
Värdigt inlägg nummer 4000!ciirree skrev:Precis. Jag fattar inte heller.SirDIFalot skrev:Skickar så dåliga signaler neråt.ciirree skrev:Förstår inte varför man inte spelar Vejdemo. H E R R E G U DSirDIFalot skrev:Uhh vad jag hatar att se Holm flyttas upp som center.
Man är inte rädd om talangerna. Man ger dem ju ingen chans att visa vad dem kan.
Om Vejdemo kommer upp och gör bra ifrån sig i, låt säga, 2-3 matcher. Det ökar ju bara konkurrensen i laget samtidigt som Vejdemo får ökad självförtroende. Säcken gör ett stort misstag här.
Expert.
an vara så att det blivit nått avbräck i sista sekunden också.. annars är det katastrof
- BloodBride
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Här var det minsann många kastade yxor i jag vet inte hur många sjöar. Inte ska vi vara oroliga för den här matchen. Blir det pisk (mycket troligt) så går det ju som förväntat.