Simon Gysbers är klar för Djurgården
-
Re: Simon Gysbers är klar för Djurgården
är det bara jag eller liknar han till utseende Fällström jävligt mycket? om man kollar på deras EP sidor?
Håller med! Inte särskilt spot on men självklart finns det likheter.olympusPr1me skrev:är det bara jag eller liknar han till utseende Fällström jävligt mycket? om man kollar på deras EP sidor?
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
- Jim Morrison
Det var därför vi värvade honom enligt KG!olympusPr1me skrev:är det bara jag eller liknar han till utseende Fällström jävligt mycket? om man kollar på deras EP sidor?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Nu när Silly-hetsen har lagt sig är det verkligen dags att finkamma youtube efter klipp på den här killen. Spelar man i Marlies så finns det garanterat en hel del klipp.
Expert.
- Lee Harvey Oswald
Statistik, säger allt .....och ingenting.
Men hans +/- från senaste stoppet i TSP var ju inte direkt iögonfallande, i positiv bemärkelse.
Hur uttalas namnet, JyyssBeärrrrr ?
Men hans +/- från senaste stoppet i TSP var ju inte direkt iögonfallande, i positiv bemärkelse.
Hur uttalas namnet, JyyssBeärrrrr ?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Av AHL-klippen att döma så uttalas det Gajsbers, men eftersom han är kanadick så kan vi nog se framemot ganska kreativa lösningar från stjärnorna på Cmore.
"Has great patience with the puck and is very calm under pressure."
Stämmer det så kan vårat PP bli bättre på två sätt. Vi har en lugn spelare som hanterar situationen på blå, detta i sin tur ger mer utrymme för Fleury/Samme på kanten.
Hoppas på det bästa!
Stämmer det så kan vårat PP bli bättre på två sätt. Vi har en lugn spelare som hanterar situationen på blå, detta i sin tur ger mer utrymme för Fleury/Samme på kanten.
Hoppas på det bästa!
-
Tillägg på föregående inlägg:ciirree skrev:"Has great patience with the puck and is very calm under pressure."
Hoppas på det bästa!
Om man läser statistiken och EP rätt så får jag en känsla av att han inte kommer göra särskilt många mål i PP. Jag tror däremot att han kommer höja PP-spelet men då är det pga passningsspelet och inte skottet.
Framförallt behöver vi ett lugn i PP så kan han tillföra det på blå så kan det inte annat än höja spelet i numerärt överläge.
Apropå diskussionen om defensiva backar vad är Englund då om inte defensiv?
Nu med Gysbers i laget så ska Englund väck. Låt han lira lite med juniorerna. Föredrar faktiskt Deilert före honom i nuläget. Minimal istid på Norell.
Högström - Arnesson
Gysbers - Falk
Nordlund - Holm
Norell
Högström - Arnesson
Gysbers - Falk
Nordlund - Holm
Norell
Vetesjuttan om jag inte hellre ser Englund än Norell ombytt. I övrigt ser backparen bra ut. De två första ska ha mycket minuter.
Jag med, men jag tror inte Säcken håller med. Norell lär få spela.Henkos skrev:Vetesjuttan om jag inte hellre ser Englund än Norell ombytt. I övrigt ser backparen bra ut. De två första ska ha mycket minuter.
Avgå Jocke.
-
Englund > DeilertManijock skrev:Nu med Gysbers i laget så ska Englund väck. Låt han lira lite med juniorerna. Föredrar faktiskt Deilert före honom i nuläget. Minimal istid på Norell.
Högström - Arnesson
Gysbers - Falk
Nordlund - Holm
Norell
Alla dagar i veckan, annars kan jag bara instämma på backuppsättningen
- Lee Harvey Oswald
Både Englund och Norell tycker jag har planat ut helt i sin utvecklingskurva, eller så är det bara ett naturligt resultat av att vi tog steget upp till SHL.B.I.B.A skrev:Jag med, men jag tror inte Säcken håller med. Norell lär få spela.Henkos skrev:Vetesjuttan om jag inte hellre ser Englund än Norell ombytt. I övrigt ser backparen bra ut. De två första ska ha mycket minuter.
Norell har snäppet högre felprocent men har också högst utvecklingspotential av dessa två
Hur som haver, vi är i skrikande behov av lite kyla och pondus i backspelet.
Hoppas hoppas
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Känns som att det är Norells tur den här säsongen. Det är han som ska få sitt genombrott så tycker nog att man ska satsa mer på honom just nu än Englund.Lee Harvey Oswald skrev:Både Englund och Norell tycker jag har planat ut helt i sin utvecklingskurva, eller så är det bara ett naturligt resultat av att vi tog steget upp till SHL.B.I.B.A skrev:Jag med, men jag tror inte Säcken håller med. Norell lär få spela.Henkos skrev:Vetesjuttan om jag inte hellre ser Englund än Norell ombytt. I övrigt ser backparen bra ut. De två första ska ha mycket minuter.
Norell har snäppet högre felprocent men har också högst utvecklingspotential av dessa två
Hur som haver, vi är i skrikande behov av lite kyla och pondus i backspelet.
Hoppas hoppas