Entre 6 brukar det vara. Men jag har inte sett någon exakt info om det är något annat. Står inget på säsongskortet.Isabo skrev:Är det någon som har koll på i vilken entré hemmaklacken går in i morgon?
SHL: Djurgårdens IF - Leksands IF 17/9 2014
Re: Djurgårdens IF - Leksands IF 17/9 2014
Nej precis, där står inget alls, och inte heller på hemsidan eller i nyhetsbrevet. Jag är till och med osäker på om klackkortet räcker eller om det är meningen att man ska hämta ut eller få nån specialbiljett...
Re: SHL: Djurgårdens IF - Leksands IF 17/9 2014
Klackkortet räcker det är bara för folk på sittplats som valt kortalternativet som fått biljetter. Tror det stod i ett tidigare säsongkortsmail.
2014-04-07, vad hände?
Den dagen ser jag fram emot får alltid kväljningar när jag ser det där vidriga klubbmärketAxel_K skrev:Johan, lär inte ta lång tid innan Hovet skrapat bort ajk-logon också
Donkels skrev:Den dagen ser jag fram emot får alltid kväljningar när jag ser det där vidriga klubbmärketAxel_K skrev:Johan, lär inte ta lång tid innan Hovet skrapat bort ajk-logon också

En underbar syn!

- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Blir säsongens första match för mig ikväll, vilken batalj att starta med. Vet inte vad jag ser framför mig direkt; förmodligen två vilt kämpande bottentippade lag som slåss för sina liv i en fullsmetad, varm Glob.
Kan vi vinna på ren desperation & kraft? Kanske. Hoppas.
Kan vi vinna på ren desperation & kraft? Kanske. Hoppas.
Var lite tveksam till om globen skulle bli välfylld, men utan typ någon hausse ö.h.t är över 12000 biljetter sålda. Blir välfyllt.
2500 Leksingar, stämmer det verkligen? Jaja, de ska sjungas sönder och samman hur många bajare det än är! Tar tåget från Gbg om några timmar, ses ikväll.
Enligt Expressen väntar sig DIF ca 1000 Leksands supportrar. http://www.expressen.se/sport/hockey/sh ... t-leksand/Henkos skrev:2500 Leksingar, stämmer det verkligen? Jaja, de ska sjungas sönder och samman hur många bajare det än är! Tar tåget från Gbg om några timmar, ses ikväll.
2014-04-07, vad hände?
- Andy
Hoppas verkligen att alla är taggade inför i kväll. Oavsett ålder, sektion eller sällskap måste alla bidra maximalt till stämning och ljudvolym från första till sista minut. Jag utgår från att alla som läser här inne gör vad vi kan för att sätta fart på vår omgivning i kväll. Globen ska koka!
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Har en biljett över till sektion B10. Skänkes till en Djurgårdare. Enda problemet är att vi måste mötas vid globen (åker från Västerås).
Kan vi försöka att ligga max 120dB ikväll? Ringer fortfarande i öronen sedan i lördags...
Max 120, minst 100!
Nja, visst har ni en del snabba enskilda spelare, men i grunden är ni ett sämre lag än de flesta i SHL. Det är trots allt viss skillnad temposkillnad AS och SHL rent spelmässigt.mawa skrev:Tror på en vinst, 4-2. Leksands relativt stora backar kommer att få det tufft med den fart som Sören, Saviano, Guter och Alvarez kommer att bidra med.
Men håller er ändå som ganska stor favorit. Ni har vunnit en match och var med i den andra, samt kommer ha Globen i ryggen. Vi har torskat våra två matcher, utan att riktigt vara med i någon av dem hela vägen, så vi har MYCKET att fundera på. Självförtroende avgör.
På förhand skulle jag gladeligen ta en poäng.
-
Fattar 0.
Kommer man in på säsongskortet för klacken eller behöver man gå och hämta ut en lösbiljett? Formuleringen på hemsidan är otroligt klumpig.
Kommer man in på säsongskortet för klacken eller behöver man gå och hämta ut en lösbiljett? Formuleringen på hemsidan är otroligt klumpig.
25/4-2025