Det förhandlas om LW-hallen men inget är klart än och Segeltorpshallen kommer det inte bli.Pogue Mahone skrev:Någon som vet om damhockeyn spelar sina matcher i segeltorp hallen eller vart kör de?
Valentina Lizana Wallner till Djurgården
Re: Valentina Lizana Wallner till Djurgården
Klart vi ska göra detAndy skrev:Kanonvärvning.
Riktigt kul att se.
Vi får styra upp en massiv samling till damernas premiär och visa dem vad det innebär att spela med skölden på bröstet.
ev i LW-hallenPogue Mahone skrev:Jag skulle faktiskt tänka mig att se flera matcher med damerna men stör mig på att de inte får tacklas. Men någon som vet var de spelar matcherna?
-
- Säsongskort: Ja
Varmt välkommen Valentina! Hoppas att du kommer trivas.
Avgå DJ Yes!
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Coolt. Härlig start på en nödvändig utgrening av DIF Hockey.
Valentina var den enda som höll hög standard i OS-semin. Utan henne hade siffrorna varit än värre. Järnkaminsanda i henne. Välkommen!
Valentina var den enda som höll hög standard i OS-semin. Utan henne hade siffrorna varit än värre. Järnkaminsanda i henne. Välkommen!
Säg den glädje som varar
Re: Sv: Valentina Lizana Wallner till Djurgården
Vore riktigt häftigt.Tuzzen skrev:Klart vi ska göra detAndy skrev:Kanonvärvning.
Riktigt kul att se.
Vi får styra upp en massiv samling till damernas premiär och visa dem vad det innebär att spela med skölden på bröstet.
Ser man bara till att få exponering på hemsidan och forumet så kan det säkert bli skriverier i media också om uppslutningen blir massiv.
Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
Vore riktigt stort! Extremt viktigt för Damhockeyn att få all publicitet de bara kan, så jag skulle i alla fall lätt vara påPraetori skrev:Vore riktigt häftigt.Tuzzen skrev:Klart vi ska göra detAndy skrev:Kanonvärvning.
Riktigt kul att se.
Ser man bara till att få exponering på hemsidan och forumet så kan det säkert bli skriverier i media också om uppslutningen blir massiv.

Helt klart ska dom ha en egen flik på hemsidan och även att vi fans sprider det så mycket som möjligt ocksåPraetori skrev:Vore riktigt häftigt.Tuzzen skrev:Klart vi ska göra detAndy skrev:Kanonvärvning.
Riktigt kul att se.
Vi får styra upp ngt till deras premiärSkidlöparn skrev:Vore riktigt stort! Extremt viktigt för Damhockeyn att få all publicitet de bara kan, så jag skulle i alla fall lätt vara påPraetori skrev:Vore riktigt häftigt.Tuzzen skrev:Klart vi ska göra detAndy skrev:Kanonvärvning.
Riktigt kul att se.
- minalman
- Säsongskort: Ja
Spelade en sån där Plusmatch förra vintern för säsongare på Hovet där flera från A-laget var med bl..a. Hank, Nisse E (gjorde comeback) och Ljung om jag minns rätt. Det var också någon från Dam-hockeyn, jag minns inte vem, men jag blev riktigt imponerad när jag var på isen samtidigt som henne. Jag har en blygsam hockeybakgrund så litet förstår jag vad jag pratar om.
Damhockey är en sport som förtjänar en massa cred. Herrhockeyn har tuffa villkor, men Damhockeyn har det minst lika svårt. Då ska vi inte göra det ännu svårare för dem med en massa dammiga grabbkommentarer.
Visa respekt!
Damhockey är en sport som förtjänar en massa cred. Herrhockeyn har tuffa villkor, men Damhockeyn har det minst lika svårt. Då ska vi inte göra det ännu svårare för dem med en massa dammiga grabbkommentarer.
Visa respekt!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Det var: https://twitter.com/DanniRundqvistminalman skrev:Spelade en sån där Plusmatch förra vintern för säsongare på Hovet där flera från A-laget var med bl..a. Hank, Nisse E (gjorde comeback) och Ljung om jag minns rätt. Det var också någon från Dam-hockeyn, jag minns inte vem, men jag blev riktigt imponerad när jag var på isen samtidigt som henne. Jag har en blygsam hockeybakgrund så litet förstår jag vad jag pratar om.
Visa respekt!
Hade haft mycket lättare att ta till mig damhockeyn i DIF om den var skapad från grunden. Nu har vi "kapat" segeltorp vilket för mig kommer att ta längre tid att "vänja" mig vid...precis som i fotbollen. Inte för att jag kommer ha något superintresse för just damhockeyn, men jag tycker att det är viktigt att Sveriges största förening har idrott för alla. Om det ska rapporterad på DIFhockey.se eller inte är nog också det en vanesak, hoppas både rapporteringen om dam och juniorhockeyn utökas. Sen blev väl många besvikna då se trodde att det var Tellan det handlade om.
Heja tjejer! Hoppas detta blir bra!!
Heja tjejer! Hoppas detta blir bra!!
2014-04-07, vad hände?
Jag funderar, med tanke på vilken grym målvakt vi fick in, borde väl bli lättare att locka spelare till laget?
Känns som vi borde ha ganska många plus i övrigt också.
Någon som har bra koll på damscenen som vet ungefär vad som kan plockas in?
ps: kanske man borde ha en silly tråd för damerna
Känns som vi borde ha ganska många plus i övrigt också.
Någon som har bra koll på damscenen som vet ungefär vad som kan plockas in?
ps: kanske man borde ha en silly tråd för damerna

- Think if...
- Kontakt:
+1minalman skrev: Då ska vi inte göra det ännu svårare för dem med en massa dammiga grabbkommentarer.
Visa respekt!
Skickas från min plats på A11
Using Tapatalk