Challe hoppar av, vem tar över?
Re: Challe hoppar av, vem tar över?
Jocke är nog den smartaste hockeyspelare jag hört prata på mycket, mycket länge.
Vore idealisk att få in i organisationen på något sätt även om han kanske inte är mogen för att ta sportchefsrollen som Challe haft direkt.
Ge Jocke rätt roll och han kan göra stor nytta för DIF även utanför isen. Ge han rätt förutsättningar att lära sig och han kan vara en suverän sportchef om 3-4 säsonger.
Vore idealisk att få in i organisationen på något sätt även om han kanske inte är mogen för att ta sportchefsrollen som Challe haft direkt.
Ge Jocke rätt roll och han kan göra stor nytta för DIF även utanför isen. Ge han rätt förutsättningar att lära sig och han kan vara en suverän sportchef om 3-4 säsonger.
Kristoffer Ottosson hoppas jag på!
Garpen och Jocke E vore jäkligt intressant.
Challe hoppar av, vem tar över?
Minns det där snacket om inaveln i DIF....våga tänka nytt osv.
2014-04-07, vad hände?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Vem har skött Västerås värvningar? Den personen är uppenbart duktig.
-
Cocos sportchef (fd Bik) kanske vore något? Han verkar ha lyckats var han än satt sin fot... Bengtsen heter han väl?
-
In med Wiken tillsammans med Garpen!
Magkänslan just nu säger Wikegård.
Re: Sv: Challe hoppar av, vem tar över?
Min magkänsla säger samma sak.bastis7 skrev:Magkänslan just nu säger Wikegård.
Undra när vi får reda på det.
- Jim Morrison
Ja, han är väldigt lycklig just nu i alla fall! Av hans blogginlägg att döma.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Är det till 90 % färdigt?ciirree skrev:Min magkänsla säger samma sak.bastis7 skrev:Magkänslan just nu säger Wikegård.
Jag gillar ju Växjös Henrik Evertsson, tycker alla hans värvningar har varit intressanta, även tidigare år i allsvenskan. Dock är han ju inte aktuell så klart, men hade varit kul i en annan värld.Skidlöparn skrev:Cocos sportchef (fd Bik) kanske vore något? Han verkar ha lyckats var han än satt sin fot... Bengtsen heter han väl?
Spot on!Olon skrev:Är det till 90 % färdigt?ciirree skrev:Min magkänsla säger samma sak.bastis7 skrev:Magkänslan just nu säger Wikegård.

Baserar ni det på något mer än att han raljerar över hur jäkla perfekta och lyckliga alla är i sociala medier?Olon skrev:Är det till 90 % färdigt?ciirree skrev:Min magkänsla säger samma sak.bastis7 skrev:Magkänslan just nu säger Wikegård.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Jag reagerade på hans tweet den 12:e juni. Vet inte riktigt vad en komboresa innebär.. Men hoppet lever..sensei skrev:Baserar ni det på något mer än att han raljerar över hur jäkla perfekta och lyckliga alla är i sociala medier?Olon skrev:Är det till 90 % färdigt?ciirree skrev:Min magkänsla säger samma sak.bastis7 skrev:Magkänslan just nu säger Wikegård.
"Är i Prag på en komboresa, och ser att Rudslätt jobbar extra som PT här nere över sommaren :-)"
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB