Hemma i soffan med kattfan ;PSkidlöparn skrev:Så, var ska ni se derbyt? Hänger gärna på om några ska på nån pub inne i stan.
Bra ställen att se "bortaderbyt" ?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Bra ställen att se "bortaderbyt" ?
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
-
Tackar. Kollar upp det.Sjöwall skrev:Anonine fungerade bra när jag satt i Thailand.Erik af Sibirien skrev:Sitter också utomlands; via vilken sida har du fixat VPN?sensei skrev:Om någon utpräglad djurgårdare befinner sig i Miami så går det bra att komma hem till mig, kall öl i halva kylen finnes och jag har precis fått igång ett optimalt VPN så att visat funkar
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jätte like, men här hemma är det flerlagersprincip och vintätt som gäller. Härligt dock att se intresset från världen över ( undantaget Oslo då. ; ) ). Nu börjar hopp eller ångest, men föredrar det första, kryddat med glädjerus.pulverapa skrev:Hmm... Badbyxor eller lusekofta, det är frågan det...
Sent from my iPad using Tapatalk
Själv kör jag en egen lösning med ett hack med datorn hemma, så det är ingen publik tjänst.Erik af Sibirien skrev:Tackar. Kollar upp det.Sjöwall skrev:Anonine fungerade bra när jag satt i Thailand.Erik af Sibirien skrev:Sitter också utomlands; via vilken sida har du fixat VPN?sensei skrev:Om någon utpräglad djurgårdare befinner sig i Miami så går det bra att komma hem till mig, kall öl i halva kylen finnes och jag har precis fått igång ett optimalt VPN så att visat funkar
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Landade precis i Oslo. Tänkte kolla på Olearys Karl Johan. Finns det något bättre där man kan käka samtidigt?Daniel942 skrev:Någon DIF i Oslo som är sugen på att se matchen?
-
Olearys under Tele2? Blir mycket DIF där eller?