IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 1/2 2014
Re: IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 1/2 2014
Ber er bara mina Djurgårdsvänner, om det blir en förlust imorgon så skapa ingen Avgå Säcken känsla eller Hans Särkijärvi tråd - det blir bara pinsamt. Tack på förhand!
Vinst 2-4. Sören i öppen kasse
Forumet levererar! Hoppas nu på ett riktigt Säcksigt spel imorgon boyz!
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Jag är inte bara Häxdoktor, jag är Sektledare också.
Haha det här forumet är tamefan underbart!
Vi vinner med 3-1.
Vi vinner med 3-1.
Kasse? Åhnej, i den här matchen sitter pucken i öppen säck! (Huh, fy. fy på mig. Det där var sista från min sida i alla fall.)ciirree skrev:Ber er bara mina Djurgårdsvänner, om det blir en förlust imorgon så skapa ingen Avgå Säcken känsla eller Hans Särkijärvi tråd - det blir bara pinsamt. Tack på förhand!
Jag hade en skitrolig historia på gång med en säck och Josef Fritzel. Men så glömmer jag bort den. Faan vad dålig jag är. Avgå
Känsligt ämne, kanske därför din hjärna la säckretess på det...Boeman skrev:Jag hade en skitrolig historia på gång med en säck och Josef Fritzel. Men så glömmer jag bort den. Faan vad dålig jag är. Avgå
Tror på en säcksig seger.
Bara hoppas att deras säckretariat inte fumlar till det, har ju hänt förut.
Men om man ska tippa, båda lagen verkar ha en god form men nu ska grabbarna visa för säcken att vi är riktigt igång.
Säcks - 1 till oss!
Men om man ska tippa, båda lagen verkar ha en god form men nu ska grabbarna visa för säcken att vi är riktigt igång.
Säcks - 1 till oss!
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hoppas vi spelar bra hockey i säckstio minuter idag, annars skall jag jaga Sören med en säckatör alla trettiosäcks mil hem till Stockholm.
Tror ni förresten man kan lita på säckerheten i Arena Oskarshamn? Vågar man gå dit med sina säckston barn?
Tror ni förresten man kan lita på säckerheten i Arena Oskarshamn? Vågar man gå dit med sina säckston barn?
Hoppas spelarna inte glömmer sin matsäck till matchen
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Ovanligt spännande väntan på match. Många frågor som väntar på svar. Som enskild formation så var Hank-Micke-Ahlén bäst mot Malmö enligt undertecknad, hoppas på samma fina form ikväll.
Fö, som besatt av detaljer så undrar jag varför Zabel bytte ut Ahlén under sista bytet i onsdags mot Nyberg, man kan ha teorier om det men vi lär ju inte få veta. Kanske fanns chansen att vi skulle fått se årets första riktiga fajt om Ahlén fått vara kvar..?
Fö, som besatt av detaljer så undrar jag varför Zabel bytte ut Ahlén under sista bytet i onsdags mot Nyberg, man kan ha teorier om det men vi lär ju inte få veta. Kanske fanns chansen att vi skulle fått se årets första riktiga fajt om Ahlén fått vara kvar..?
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hoppas på en bra match där man slipper slita sina hårsäckar i förtvivlan:)
6-1 vinst
vinsten kommer som en ryggsäck
vinsten kommer som en ryggsäck
Det känns vågat med tanke på att Oskarshamn har utlovat en storsatsning just idag, ryktas om en klack på säckston man-daniel- skrev:Hoppas vi spelar bra hockey i säckstio minuter idag, annars skall jag jaga Sören med en säckatör alla trettiosäcks mil hem till Stockholm.

Oddsen på att dessa smugglar in säcks bengaler och bränner av? Hoppas att vi får spela klart säckstio minuter i alla fall. Jävla smålänningar att härja!