Jag menade mer överkörning fysiskt sett, sen tror jag 4-2Grimster skrev:ciirree skrev:Denna tror jag faktiskt vi tar, 4-2, seems legit! Kör över KHK
Skulle ju inte kalla en 4-2 vinst för överkörning men du kanske var sarkastisk?

Jag menade mer överkörning fysiskt sett, sen tror jag 4-2Grimster skrev:ciirree skrev:Denna tror jag faktiskt vi tar, 4-2, seems legit! Kör över KHK
Skulle ju inte kalla en 4-2 vinst för överkörning men du kanske var sarkastisk?
Oddssättarna kan självklart inte vara lika insatta i Djurgården som vi är. Att vi gör en plattmatch efter en urladdning som den mot Löven är vetenskaplig fakta. Som luften vi andas, som gravitationen, som att Jorden är rund. Men detta har inte oddssättarna så stor kolla på.Zephyrox skrev:Hur fan kan oddsen vara 1.95 mot 3.05? Är vi verkligen sådana favoriter?
Vadå?!Alberget4A skrev:Oddssättarna kan självklart inte vara lika insatta i Djurgården som vi är. Att vi gör en plattmatch efter en urladdning som den mot Löven är vetenskaplig fakta. Som luften vi andas, som gravitationen, som att Jorden är rund. Men detta har inte oddssättarna så stor kolla på.Zephyrox skrev:Hur fan kan oddsen vara 1.95 mot 3.05? Är vi verkligen sådana favoriter?
edit: Nämen om vi ska vara lite seriösa, så hade ju vi ett hemmasnitt på 2p per match och KHK hade ett bortasnitt på 1,25 per match eller nåt sånt.
Jag minns när vi hade typ fem raka förluster och stod i 1,45 hemma mot nåt gäng. Helt sjukt. Hur slutade matchen? Torsk så klart. Vi kommer nog aldrig någonsin vara underdogs i den här serien på Hovet...Zephyrox skrev:Hur fan kan oddsen vara 1.95 mot 3.05? Är vi verkligen sådana favoriter?
Lidström, direktskott från blå. (Även om jag inte tipp-tävlar så gissar jag här.)Honken skrev:Glömde en given frågan i tippningstävlingen.
Vem gör mål Nr. 100 i DIF.
99 gjorda så här långt.
Guter.Honken skrev:Glömde en given frågan i tippningstävlingen.
99 gjorda så här långt.
Reideborn.Honken skrev:Glömde en given frågan i tippningstävlingen.
99 gjorda så här långt.
Mmmh.Rocky3000 skrev:Reideborn.Honken skrev:Glömde en given frågan i tippningstävlingen.
99 gjorda så här långt.